تولیدی شال و روسری مجلسی

برخی از علاقه مندان به تولید شال و روسری ابتدا باید طرح های زیبایی داشته باشند تا فروش خوبی را تجربه کنند. یکی از مهم ترین پوشش ها در کشور ما استفاده از شال و روسری جدید است که برای خانم های با حجاب واجب است موهای خود را به بهترین شکل بپوشانند.

این محصول در جنس های مختلف در بازار عرضه می شود که خانم ها با توجه به نیاز و سلیقه خود آن را خریداری می کنند. امروزه شال های ابریشمی، گیپور و ساتن با منجوق یا طرح های زیبا در بازار موجود است و مردم با توجه به بودجه خود آن ها را خریداری می کنند.

تولیدی شال و روسری

امروزه اکثر افرادی که به خیاطی علاقه دارند اما در این زمینه تخصص چندانی ندارند ترجیح می دهند شال و روسری یا شال اشکی مخصوص را به حرفه تولید بیاورند زیرا دوخت آن راحت تر است و برای دوخت آن به پارچه کمتری نیاز دارند.

درست است که شال ها و روسری ها سایز یا دو مدل متفاوت دارند، اما اکثر تولیدکنندگان سعی می کنند از پارچه های یکسانی برای تولید هر دو محصول استفاده کنند، زیرا برخی افراد فقط به استفاده از شال یا روسری عادت دارند، بنابراین انتخاب برای آن افراد راحت تر است.

بزرگترین تولید کننده شال و روسری

از آنجایی که ایران کشوری مذهبی است، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان شال و روسری به شمار می رود و کالاهای تولیدی خود را به کشورهای دیگر صادر می کند که خوشبختانه در این زمینه سود زیادی به همراه داشته است.

بیشترین تولید شال و روسری متعلق به طرح های ساده و تک رنگ است، زیرا با اکثر لباس ها قابل پوشیدن و ست کردن است و طرفداران زیادی دارد.

شرکت های تولید کننده شال و روسری

امروزه همانطور که در جامعه شاهد هستیم شرکت های تولیدی زیادی در زمینه شال و روسری ارزان قیمت فعالیت می کنند و سعی می کنند با ارائه بهترین طرح ها بیشترین فروش را برای خود داشته باشند.

در واقع تولیدکنندگانی که طرح های مد روز را می شناسند و به روز هستند، قطعا موفق ترند و فروش خوبی هم دارند، حتی اگر قیمت بالاتری هم داشته باشند چون طرح های خاص و منحصر به فرد هستند، قطعا طرفدارانی خواهند داشت.

شرکت های تولید کننده شال و روسری

کارگاه تولید شال و روسری

یکی از پردرآمدترین مشاغل در ایران داشتن کارگاه یا کارخانه تولید شال اشکی ویژه است که البته باید طرح های زیبا با قیمت بسیار مناسب ارائه دهد. این کارگاه ها سعی در تولید شال و روسری در سایزهای مناسب با پارچه های باکیفیت دارند و از طرح های خاص استفاده می کنند تا هم در بازار داخلی و هم در بازارهای خارجی پرفروش باشند.

سایت تولیدی شال و روسری

در سال های اخیر مردم برای خرید شال و روسری با قیمت مناسب تری سعی می کنند همان محصول را از سایت خریداری کنند تا برایشان مقرون به صرفه باشد.

امروزه شال و روسری بسیار متنوع است تا هر سلیقه ای بتواند خریدی راحت داشته باشد که یکی از پرفروش ترین انواع آن شال پلنگی پیچازی است. قبلا رنگ های خنثی و تیره فروش خوبی داشتند اما امروزه به دلیل حضور در شبکه های اجتماعی مردم با رنگ ها کنار آمده اند و رنگ های تند و پاستیلی بسیار پرطرفدار است به همین دلیل طراحان سعی می کنند این رنگ ها را در طرح های خود بگنجانند تا خوب بفروش برسانند.

بزرگترین فروشگاه شال و روسری

یکی از بهترین عرضه کنندگان شال و روسری با تولید این محصولات در طرح های جذاب در متریال های مختلف سعی در راه اندازی یکی از بزرگترین فروشگاه های شال و روسری شیک جدید دارد تا مشتریان بتوانند طبق سلیقه خود محصولات مورد علاقه خود را خریداری کنند. شال و روسری در کشور ما تنوع زیادی دارد، در سایزهای مختلف تولید می شود تا خانم های ما در هر سنی با هر سلیقه ای بتوانند آن را خریداری کنند.

بزرگترین فروشگاه شال و روسری

آدرس کارخانه تولید شال و روسری

برخی برای خرید عمده شال و روسری نخی ساده به دنبال آدرس کارخانه می گردند تا به قیمت درب کارخانه خریداری کنند تا قیمت برایشان مقرون به صرفه باشد. خرید از درب کارخانه بدون واسطه انجام می شود و نه تنها به نفع عمده فروشان است، بلکه قیمت آن برای افرادی که قصد خرید از این خریداران عمده را دارند به صرفه تر است، پس سعی کنید یا خودتان تولید کننده و عرضه کننده باشید یا بدون خرید به عنوان یک واسطه برای کسب سود خوب از تولید کننده تهیه نمایید.

کارخانه شال روسری

شاید برایتان جالب باشد که بدانید افرادی که شال و روسری لوکس جدید را به قیمت کارخانه می خرند به کارخانه آن برند مراجعه کرده و مستقیماً آن را تهیه می کنند. البته باید توجه داشته باشید که برای خرید تکی این کار را انجام ندهید، فقط خریداران عمده و نمایندگی ها می توانند آن را به قیمت درب کارخانه تهیه کنند.

نمایندگی فروش عمده شال و روسری

عرضه مستقیم و عمده شال و روسری در شهرهای مختلف توسط نمایندگان فروش آن انجام می شود که این اجناس را در بسته بندی زیبا و قیمت مناسب به مشتریان عرضه می کنند.

نمایندگی شال و روسری

مشتریان خوش سلیقه می توانند انواع شال و روسری طوسی و زرد با طرح های ماکزیم و مینیمال را مطابق سلیقه خود از نمایندگی شال و روسری خریداری کرده و از خرید خود لذت ببرند.

کیفیت روسری های تولید شده در ایران بسیار خوب است، به همین دلیل کشورهای مذهبی مانند عراق، لبنان و … تقاضای خرید عمده از تولیدکنندگان ایرانی دارند و به گفته خودشان از فروش خوبی هم برخوردار هستند زیرا طرح های جذابی که طراحان ما طراحی می کنند نمی تواند باشد.

نمایندگی شال و روسری

نمایندگی فروش شال و روسری

یکی از سوالات متوالی که خریداران عمده شال و روسری می پرسند این است که از کجا می توانند نماینده فروش مطمئن شال و روسری پیدا کنند.

در واقع مجموعه ما تجربه چندین ساله در تولید بهترین شال و روسری با مواد مرغوب را دارد و این محصول را با طرح های متنوع ارائه می کند و مشتریان زیادی به دلیل عرضه با قیمت بسیار مناسب هر روز خرید عمده خود را از مجموعه ما انجام می دهند.

شما مشتریان گرامی برای سفارش انواع شال و روسری در طرح ها و رنگ های زیبا می توانید با پرکردن فرمی که در سایت قرار داده ایم با کادر پشتیبانی ما در مجموعه تماس بگیرید و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید و همچنین سفارش خود را ثبت کنید تا همکاران در اسرع وقت با شما تماس گرفته و محصول سفارشی شما را به شما تحویل دهند.

11

  1. سلام… توضیحات بسیار خوبی در زمینه شاخص های برجسته فرایند تولید و استفاده از ماشین الات مدرن ارائه شد… من پیشنهاد می کنم حتما از صفحات سایت بازدید کنید….

  2. روسری چون اطراف صورت ما را می پوشاند باید رنگی انتخاب کنیم که به ما بیاید و باید روسری از کیفیت بالایی برخوردار باشد

  3. سلام و وقت بخير
    شال و روسری می تواند ایده مناسبی برای هدیه دادن باشد زیرا قیمت مناسبی دارد و همچنین نیز نیازی به دانستن سایز نیست و متنوع در طرح و رنگ است.

  4. با توجه به خریدی که داشتم باید بگم که این سایت محصولات خوبی رو باقیمت مناسب به مشتریان خود ارائه میکنه. پیشنهاد می کنم حتما خرید کنید.

  5. سلام خسته نباشید خدمت شما لطفا بفرمایید که قيمت عمده چقدر است ممنونم که وقت میزارید طاعات و عباداتون قبول

  6. سلام. رنگ بندی روسری ها همین هایی هستن که تو سایت گذاشتین یا رنگ های دیگه ام موجود دارین؟

    • سلام جناب مولایی عزیز
      برای کسب اطلاعات بیشتر فرم مشاوره داخل سایت رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند

    • سلام خانم سرافراز عزیز
      لطف بفرمایید فرم مشاوره که در سایت قرار دارد را پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند

  7. من از اون مدل اولتون چند وقت پیش خریداری کرده بودم بسیار زیبا بود توی یه مراسم ازش استفاده کرد راضی بودم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما