قیمت خرید فروش عمده + روسری نخی ژاکارد

روسری نخی ژاکارد دارای ابعاد مختلف، رنگ و طرح های چشم نواز و زیبایی می باشد.

اطلاع از قیمت روسری نخی در سایز و برند های مختلف از طریق اینترنتی و به شکل مستقیم برای خریداران فراهم می باشد.

آگاهی از ویژگی های موجود در این محصول نیز از طریق این روش امکان پذیر می باشد.

عدم مراجعه حضوری به مراکز توزیع و عرضه روسری نخی و خرید آنلاین در بر گیرنده ی هزینه ی ارزان و مناسبی برای خریداران می باشد.

روسری های نخی از جنس ابریشم و همچنین نخ پنبه ای تهیه و تولید می شوند. روسری های نخی طرح های مختلفی را در بر می گیرد.

روسری نخی

روسری های نخی جزو آن دسته از روسری هایی می باشند که از جنس نخ پنبه ای هستند. تولید طرح های متنوع روسری نخی باعث شده است تا افراد با سلایق گوناگون بتوانند مدل مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

به کار بردن روسری نخی سبب جلوگیری از گرم شدن بدن می شود و این امر از خصوصیات موجود در این محصول است. روسری نخی یک انتخاب به جا و مناسب جهت استفاده در فصول گرم سال بخصوص تابستان به شمار می‌رود.

علت این امر جنس بسبار خوب و پنبه ای این محصول است که سبب انتقال حرارت و گرما می شود. جنس نرم روسری نخی و در کنار آن انتقال گرما و خنک نگه داشتن بدن باعث شده است تا افراد علاقمند نسبت به روسری نخی روز به روز در حال افزایش باشد.

استفاده از الیاف طبیعی در تولید روسری نخی سبب جلوگیری از ایجاد حساسیت و آلرژی در افرادی می شود که پوست های حساس دارند. بهتر است از آب داغ و مواد شوینده ی آنزیم دار جهت شستشو و از بین بردن آلودگی های این کالا استفاده نشود.

روسری نخی دارای رنگ های گوناگون و زیبایی می باشد. شستشوی آسان و راحت روسری های نخی و علاوه بر آن طول عمر و ماندگاری بسیار خوب این کالا از ویژگی های روسری نخی می باشد.

خنک و سرد بودن روسری های نخی به خریداران کمک می کند تا از عرق نمودن افراد جلوگیری شود. در صورت استفاده از پنبه بدون به کار بردن پلی استر در تهیه و تولید روسری های نخی امکان چروک شدن این کالا افزایش می یابد و به همین دلیل بهتر است بعد از شستشو نسبت به اتو کشی آن اقدام نمایید.

روسری نخی

روسری نخی مشهد

تنوع بالا در طرح و رنگ روسری نخی مشهد از خصوصیات این کالا محسوب می شود. روسری نخی مشهد دارای مدل ها و نقوش زیبایی می باشد. قواره های بزرگ روسری نخی یکی از ویژگی ها و دلایل انتخاب بانوان می باشد.

استفاده راحت و آسان از روسری های نخی قواره دار سبب شده است تا افراد علاقمند به خرید این کالا بیشتر شوند. جنس نخ باکیفیت و درجه یک به رفته در تولید شال و روسری نخی مشهد علاوه بر بالا بردن دوام و ماندگاری کالا بر رضایت مشتریان نیز افزوده است.

خریداران می توانند با صرف هزینه ی مناسب و مقرون به صرفه ای خرید خود را انجام دهند. طرح های مختلف دیجیتالی روسری نخی مشهد و انواع مختلف شال های اسپرت و نخی نیاز خریداران به این محصول را بر طرف نموده است.

تنوع روسری های تولید شده در مشهد بسیار بالا بوده به طوری که هر فرد با توجه به سلیقه و استایل خود می تواند روسری نخی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نماید. روسری نخی مشهد در اندازه و ابعاد گوناگونی به فروش می رسد.

روسری نخی مشهد به صورت دست دوز و با کیفیتی مطلوب تولید می شود. اگر خواهان خرید کلی و ارزان روسری نخی مشهد هستید می توانید از طریق آنلاین و به صورت مستقیم وارد عمل شوید.

خرید از طریق این روش به نفع خریداران تمام می شود زیرا سبب پرداخت مبلغ کمتری برای مشتریان می شود. انتخاب انواع طرح و رنگ روسری نخی از طریق اینترنتی امر خرید را برای مشتریان آسان نموده است.

روسری نخی مشهد

روسری نخی جدید

روسری نخی جدید دارای تنوع بالا در طرح و رنگ می باشد. تولید کنندگان این محصول با ارائه و عرضه روسری های نخی در انواع طرح و رنگ سبب شده اند تا قدرت انتخاب افراد افزایش یابد.

روسری های نخی جدید دارای قواره های بزرگ و بلند می باشند و علاوه بر این امر این محصول در مدل های مختلف از جمله اسپرت و همچنین مجلسی وارد بازار فروش و مصرف می گردد. شیک بودن و جذابیت استایل زنان و دختران با انتخاب یک روسری مناسب و زیبا بیشتر نمایان می شود.

زنان و دختران شیک پوش می توانند روسری نخی مدرن و زیبایی خود را از طریق سایت اینترنتی انتخاب نموده و پس از مشاهده قیمت و آگاهی از خصوصیات موجود در آن نسبت به ثبت سفارش اینترنتی وارد عمل شوند.

ست نمودن لباس و مانتو با روسری نخی انتخابی نشان دهنده ی ذوق و سلیقه ی خوب شما در خرید می باشد. این روسری های جذاب می توانند به صورت ساده و تک رنگ و یا طرح دار تولید شوند.

استفاده از این مدل روسری نخی در دو همی های دوستانه و همچنین شرکت در مراسم رسمی رواج دارد.

روسری نخی جدید

روسری نخی ژاکارد

روسری نخی ژاکارد یکی از مدل های روسری می باشد که علاوه بر زیبایی منحصر به فردی که دارد در کامل نمودن استایل و تیپ افراد نقش مهمی را ایفا می کند. طرح ها و نقوش پارچه ژاکارد بر روی آن بافته شده اند.

رنگ های روسری نخی ژاکارد تنوع بالایی را به خود اختصاص داده است. طرح و رنگ روسری نخی ژاکارد با استفاده از دستگاه و ماشین بافندگی مخصوصی بر روی پارچه بافته می شود. این روسری های جذاب و لاکچری یک گزینه ی مناسب برای خرید محسوب می شوند.

الیاف کتان، پنبه ای و همچنین ابریشمی را می توان در تهیه پارچه ژاکارد به کار گرفت.

الیاف نخی نیز برای دوخت این پارچه مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به جنس سردی و خنکی که روسری نخی ژاکارد دارا می باشد احساس خوبی را با آن تجربه خواهید نمود. استفاده از این مدل روسری در فصل گرم از عرق نمودن بدن جلوگیری می کند.

این مدل روسری انتخاب مناسبی برای فصل بهار نیز می باشد. اشکال هندسی بر روی روسری نخی ژاکارد بر زیبایی آن افزوده است. روسری نخی ژاکارد به صورت تک رنگ نیز تولید می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما