خرید روسری در طرح ها و رنگ های بسیار جذاب با قیمت عالی

خرید روسری به عنوان یکی از آیتم های اصلی پوشش بانوان در استایل خانم ها اهمیت زیادی دارد؛ بنابراین برای انتخاب آن باید دقت بالایی به خرج داد. جنس ها، قواره ها و رنگ های مختلفی از این پوشش در اختیار مصرف کنندگان قرار دارد که روسری آبی، قرمز و سبز همواره در رنگ بندی آن ها به چشم می خورد. هر چند که این طیف رنگی محدود به این سه نبوده و رنگ بندی های بی شماری را شامل می شود. برخی روسری ها در مدل های ساده و برخی دیگر طرح دار هستند.

خرید روسری در طرح ها و رنگ های بسیار جذاب با قیمت عالی

خرید روسری آبی

همان طور که گفتیم رنگ آبی یکی از رنگ های محبوب در انتخاب روسری می باشد. این رنگ در طیف های‌ گوناگونی از جمله آبی کاربنی، آبی آسمانی، فیروزه ای، لاجوردی، آبی روشن و تیره برخی وجود دارد. افراد در انتخاب خود، اصولا سلیقه ی شخصی، رنگ پوست و رنگ دیگر آیتم های پوششی خود را در نظر می گیرند. گاهی این رنگ با رنگ های دیگر ترکیب شده و زیبایی جلوه بخشی رقم خواهد زد و گاهی نیز به صورت ساده و یک رنگ عرضه می شود.

روسری قرمز

استفاده از یک خرید روسری قرمز بر روی رنگ های مکمل یا خنثی می تواند یک استایل بی نظیر را رقم بزند. رنگ قرمز در درجه بندی های روشن تا تیره تر اصولا با انواع پوست هماهنگ شده و خیره کننده می شود. تنها چیزی که در استفاده از روسری قرمز باید در نظر داشته باشید، هماهنگ بودن آن با رنگ دیگر لباس ها مانند مانتو، شلوار، کفش و … می باشد. شاید یک بی دقتی کوچک در انتخاب باعث شود که آن زیبایی دلخواه در استایل خود را به دست نیاورید اما به طور کلی یکی از هیجان انگیز ترین روسری ها، روسری قرمز رنگ می باشد.

روسری سفید

روسری سبز

انتخاب رنگ سبز برای خرید روسری همواره بین بانوان ایرانی از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده است. زیتونی، یشمی، چمنی، سبز پررنگ و کم رنگ جزو محبوب ترین طیف های آن برای روسری می باشند. این رنگ هم به شخص و هم به افراد مقابل آرامش خاصی می بخشد و نماد انرژی های مثبت است. استفاده از آیتم های مکمل می تواند زیبایی آن را دو چندان کرده و بی نظیرترین ظاهر را برایتان بسازد. اگر روی روسری سبز رنگ طرح هایی با رنگ های هماهنگ اعمال شده باشد که فوق العاده خواهد شد؛ هر چند همان سبز ساده نیز چیزی از زیبایی کم ندارد.

روسری سفید

در تابستان اکثر افراد برای انتخاب روسری به رنگ های روشن از جمله سفید روی می آورند. این رنگ به دلیل خنثی بودن می تواند با رنگ های زیادی ست شود. یکی از رنگ هایی که به وفور با رنگ سفید استفاده می شود، مشکی است. با توجه به طرح روسری می توان از سفید در استایل های مختلف اسپرت، رسمی و مجلسی استفاده کرد. خیلی از افراد روسری سفید را روی مانتویی با رنگ گرم می پوشند ولی در واقع روسری با رنگ سفید روی هر رنگی زیبایی خاص خود را دارد؛ بنابراین خود را از پوشیدن این رنگ زیبا محروم نکنید.

روسری خردلی

روسری بنفش

به جرات می توان گفت یکی از پر فروش ترین رنگ ها در زمینه ی روسری، رنگ بنفش می باشد. این رنگ باشکوه از ترکیب دو رنگ قرمز و آبی تهیه شده و زیبایی هر دو رنگ را در خود جای داده است. ست کردن روسری های بنفش با آیتم های دیگر قاعده و اصول خاصی را می طلبد تا بتواند جلوه ی کافی را به وجود بیاورد. علاوه بر رنگ، برای هماهنگی روسری با دیگر اجزاء، باید به قواره ی ِآن نیز دقت کرد. مینی اسکارف ها، روسری های قواره معمولی و قواره بزرگ هر کدام مشخصات خود را داشته و بر روی استایل خاصی استفاده می شوند.

روسری زرد

یکی از خاص ترین روسری ها برای استایل شما، روسری زرد رنگ‌ می باشد که سبکی متمایز با دیگر رنگ ها دارد. استفاده از این رنگ در پوشش کمی ریسک و دقت بیشتری نیاز دارد. برای ست کردن این روسری با دیگر آیتم ها، یکی از نکات اصلی جنس روسری می باشد. روسری های زرد رنگ با جنس ساتن، مانتو هایی متفاوت با روسری های حریر می طلبند. علاوه بر این دو، جنس ابریشم، نخی و … نیز هر کدام سبک خاص خود را دارند. تناژ رنگی آن نیز در ست کردن اهمیت دارد.

روسری خردلی

رنگ خردلی یکی از گرم ترین رنگ ها می باشد که در کنار رنگ های زیادی ست می شود. روسری هایی با رنگ خردلی کنار آیتم هایی با رنگ های خنثی جلوه ای فوق العاده به وجود می آورند و زیباترین ترکیب را رقم می زنند. حال یک روسری خردلی خوش قواره را تصور کنید که طرح هایی زیبا روی آن به تصویر کشیده شده است. فوق العاده نیست؟ بدون شک بله! نوع مجلسی روسری های خردلی نیز ظاهری خیره کننده دارند. این رنگ روی انواع پوست نیز جلوه انگیز بوده و تقریبا برای همه مناسب می باشد. در استایل خود همیشه جرات استفاده از رنگ های خاص را داشته باشید.

 

روسری خاکستری

همان طور که می دانید خاکستری یک رنگ کاملا خنثی می باشد و روسری با این رنگ می تواند روی رنگ های زیادی ست شود. اگر کمی دقت به خرج داده و با روسری خاکستری یک رنگ گرم در پوشش خود به کار ببرید که هیچ کم و کاستی نخواهید داشت. حتی می توانید یک روسری خاکستری با طرح های رنگی خریداری کنید؛ همه چیز به سلیقه ی شما بستگی دارد. البته رنگ های دیگری که با روسری خاکستری هماهنگ می کنید، به موقعیتی که قرار است در آن حاضر شوید نیز بستگی دارد. برای مثال تصور کنید به جشن تولد دوستتان دعوت شده اید، ممکن است مانتویی با رنگ های خیلی شاد مثل زرد و سرخابی زیر روسری خاکستری انتخاب کنید. اما از طرف دیگر برای رفتن به یک محیط اداری احتمالا انتخاب مانتو کاملا متفاوت خواهد بود.

روسری زرشکی

روسری زرشکی همان روسری است که اصلا سن و سال نمی شناسد و تمام رنج های سنی عاشق آن هستند. این روسری زیبا با هر تناژ پوستی می تواند هم خوانی داشته و عالی به نظر برسد. این رنگ زیبا جزو طیف های قرمز حساب می شود و یک رنگ فوق العاده گرم است. به وفور می بینیم که افراد روسری زرشکی را با رنگ های کرمی و خاکستری ست کرده اند. شما نیز سعی کنید این رنگ استثنایی را در استایل های خود از دست ندهید.

روسری طلایی

روسری طلایی یکی از رنگ هایی می باشد که برای موقعیت های خاص انتخاب می شود. رنگ طلایی جزو رنگ های سلطنتی و فاخر بوده که روی سر افراد درخشندگی و خیره کنندگی زیادی به وجود می آورد. ست کردن این رنگ روسری ها نسبت به انواع دیگر کمی سخت تر بوده و دقت بیشتری نیاز دارد؛ ولی در صورتی که به درستی انجام شود، زیبایی بیشتری هم نمایان می کند. همیشه سعی کنید خود را به تعداد کمی از رنگ ها محدود نکرده و استایل های جدید و خلاقانه ای هم انتخاب کنید.

روسری طوسی زرد

دو رنگ طوسی و زرد کنار هم خیلی زیبا به نظر می رسند. حال این دو رنگ را در یک روسری تجسم کنید. نتیجه یک ترکیب بسیار عالی می شود. خیلی از افراد هستند که روسری های دو رنگ را نسبت به انواع تک رنگ بیشتر می پسندند و به همین دلیل تولیدکنندگان روسری و شال به سلیقه ی این افراد نیز پاسخ داده اند. حال این ترکیب می تواند به این صورت باشد که نیمی از روسری طوسی و نیمی دیگر زرد و یا این که زمینه ی روسری طوسی بوده و طرح های زرد داشته باشد و بالعکس. در هر حالت طرفداران زیادی را به سمت خود جذب خواهد کرد.

روسری طلایی مجلسی

همان طور که قبل تر گفتیم رنگ طلایی در موقعیت های خاص استفاده می شود که یکی از آن ها مجالس، جشن ها، عروسی و … می باشد. بانوان در مجالس مهم علاقه ی زیادی به خاص بودن و درخشش پوشش خود دارند. روسری های طلایی مجلسی در این راستا می توانند بهترین گزینه باشند و تمام انتظارات شما از درخشش استایل را برایتان فراهم کنند. روسری های طلایی که به عنوان روسری های مجلسی تولید می شوند اصولا در قواره های کوچک تری بوده و در جنس های ابریشم و ساتن به دست تولید می رسند.

روسری کله غازی

اگر به دنبال یک روسری هستید که بسیار شیک به نظر رسیده و زیبایی پوست صورتتان را چند برابر نماید، روسری با رنگ کله غازی می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان باشد. این رنگ با شکوه که از ترکیب سبز و آبی به وجود می آید مورد توجه بانوان زیادی قرار گرفته است. رنگ کله غازی هم برای روسری های مجلسی و هم برای روسری های اسپرت و روزمره کاربرد زیادی داشته و برای تمام سنین مناسب است. تمام جنس های حریر، ساتن، نخ، ابریشم و … در رنگ کله غازی زیبا بوده و بسیار پرفروش هستند.

روسری فیروزه ای

فیروزه ای یکی از زیباترین طیف های آبی بوده که بین خانم های ایرانی بسیار محبوب است. روسری های فیروزه ای بسیار آرام بخش هستند و بر روان افراد تاثیر مثبتی می گذارند. گل های زیبا روی روسری فیروزه ای می تواند به شدت سطح زیبایی آن را افزایش دهد.

روسری قهوه ای

روسری های قهوه ای در طیف های کم رنگ و پررنگ در بازار موجود می باشد. قهوه ای برای روسری همیشه یک رنگ شیک و گرم بوده و کنار رنگ های زیادی هماهنگ می گردد. قهوه ای شکلاتی یکی از محبوب ترین طیف های آن در آیتم های پوشش از جمله روسری می باشد.

روسری گلبهی

گلبهی یکی از طیف های نارنجی بوده که رنگی روشن محسوب می شود. یکی از قدرتمند ترین روسری ها در بهار، روسری های گلبهی هستند. با استفاده از روسری گلبهی می توانید یک استایل روزمره ی شیک و شاد بسازید؛ بنابراین هرگز از این رنگ ملیح در خرید روسری غافل نشوید.

روسری لمه طلایی

روسری های لمه همواره در بین روسری های مجلسی رتبه ی خوبی پیدا کرده اند. خانم های زیادی به روسری های براق علاقه دارند که اگر این روسری براق، طلایی نیز باشد که به شدت مورد پسند واقع می شود. از این رو همیشه روسری های لمه طلایی در بازار فروش روسری های مجلسی جزو بهترین ها بوده اند.

خرید روسری لیمویی

لیمویی یکی از طیف های روشن زرد می باشد که با توجه به رنگ پوستتان باید در انتخاب آن دقت کنید. این روسری زیبا گاهی با رنگ های دیگر ترکیب شده و گاهی به صورت ساده به بازار عرضه می گردد. استفاده از روسری های لیمویی روی یک مانتوی مشکی، یک تضاد فوق العاده را به نمایش می گذارد.

روسری نارنجی

روسری نارنجی جزو گرم ترین روسری ها بوده که در صورت علاقه ی شما به این رنگ می تواند در فصل های مختلف انتخاب مناسبی باشد. به راحتی می توانید این روسری خوش رنگ را با مانتو های سفید، مشکی، طوسی و … ست کرده و از زیبایی آن ها لذت ببرید.

روسری یاسی

به جرات می توان‌ گفت روسری یاسی یکی از پر طرفدارترین رنگ ها بین خانم های جوان می باشد و در فصل بهار و تابستان به شدت پرفروش تر می شود. بهترین رنگ هایی که می توان با روسری یاسی ست کرد رنگ های سفید، خاکستری، سبز، آبی و مشکی هستند. هر چند با توجه به سلیقه ی خود رنگ های زیادی را با این روسری می توانید بپوشید.

گاهی پیش می آید یک مانتوی آجری خریداری کرده اید ولی نمی دانید باید چه رنگی از روسری را روی آن بپوشید. خبر خوب این است که با مانتوی آجری می توانید رنگ های زیادی ست کنید که بهترین آن ها مشکی، سفید، طوسی و کرمی هستند. حال می توانید این روسری ها را ساده انتخاب کنید یا در صورت دلخواه مدل های طرح دار را برگزینید. از لحاظ انتخاب قواره ی روسری نیز دستتان باز است و با توجه به مدل مانتو یک قواره ی مناسب را خریداری کنید.

روسری زرد و طوسی

هنگامی که طراحان لباس خرید روسری های طوسی نقش و نگار زرد رنگ طراحی می کنند، واقعا شاهکار هایی خلق می کنند که در بازار روسری تحولی شگرف ایجاد می کند. همین مورد برعکس هم صدق کرده و روسری های زرد با نقوش طوسی نیز بسیار زیبا می شوند. هر چه این خلاقیت ها در طراحی بیشتر باشد، بازار آن نیز پررونق تر می گردد.

خرید روسری یاسی بنفش

همان طور که روسری یاسی زیباست، روسری هایی با ترکیب دو رنگ یاسی و بنفش نیز خیلی چشم‌‌ گیر هستند. دو رنگ که هر دو در یک طیف قرار دارند می توانند کنار هم فوق العاده باشند، فقط کافی است در انتخاب آن کمی خلاقیت به خرج داد و دیگر آیتم های پوشش خود را مناسب انتخاب کرد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما