روسری زنانه ساده بخریم یا طرحدار؟

اولین چیزی که باید درمورد روسری زنانه بدانیم این است که چرا در ایران بانوانه کشور ما روسری به سر می کنند، روسری از گذشته های دور داخل کشور ما رواج داشته است وبانوان ایرانی را از خیلی از صدمات محافظت می کرد.

حال به این می پردازیم که چه نوع روسری بخریم؟ باید این را در نظر بگیریم که روسری را به چه منظور خریداری می کنیم؟ آیا برای مجلس خاصی مورد استفاده قرار میگیرد یا برای مصرف روزانه می خواهید؟ هر مجلس با توجه به نوع آن مثلا در مجالس عزا باید روسری مشکی سر کرد. یا مثلا در جالس عروسی از روسری های طرح دار شاد استفاده می شود.

روسری زنانه ساده بخریم یا طرحدار؟

دو مدل پرطرفدار روسری درجه یک

دو مدل پرطرفدار روسری درجه یک ما در اینجا دو مدل روسری را به شما معرفی میکنیم. یکی از این مدل ها، روسری ساده است که به دلیل سادگی مصرف روزانه دارد پس باید از جنس مرغوب و قابل توجهی برای تولید آن استفاده کرد، برای تولید پارچه این نوع روسری از نخ مرغوب و با کیفیت استفاده میشود.

مدل دیگر این روسری نوع طرح دار آن است که بسته به مجلسی که داخل آن استفاده میشود انتخاب میشود وبه دلیل مجلسی بودن آن از مواد عالی استفاده میشود که در هر دو مدل از مواد درجه یک استفاده میشود. به تازگی مدلی که در بین خانم ها رایج شده است روسری با قواره بزرگ است. این روسری هم زنانه دارد و هم دخترانه دارد. این بستگی به سلیقه ی هر فرد دارد. البته هر چه روسری ساده تر باشد در عین حال شیک تر است، اما روسری های طرح دار بیشتر جوان پسند است. شما به عنوان یک تاجر برای وارد کردن یه کالا مثلا وارد کردن انواع روسری به کشور باید همه ی جوانب از جمله هزینه ترخیص کاری را هم در نظر بگیرید.

ارزانترین قیمت روسری زنانه صادراتی

ارزانترین قیمت روسری زنانه صادراتی ارزان ترین قیمت شال و روسری بیشتر بستگی به برند و مدل روسری دارد. شال و روسری ها به دو دسته تقسیم می شوند.

۱: شال و روسری های ایرانی ۲: شال و روسری های خارجی

قیمت هر روسری چه ایرانی و چه خارجی، با توجه به مدل و نقش و نگار آن هزینه ی آن هم با هم متفاوت است. انواع روسری جنس های مختلفی دارد که گران ترین آن ساتن و یا حریر است. ساتن به خاطر جذاب و زیبا بودن آن مورد پسند سخت پسندان است، اما به صرفه ترین روسری روسری نخی که هم ساده است و هم پوشیدن آن برای همه فصول مناسب است. شما میتوانید برای دیدن مدل ها و انواع روسری ها به سایت ما مراجعه و از قیمت و طرح های آن مطلع شوید.

5

  1. سلام قیمت این محصولارو میشه لطفا بفرمایید و اینکه اگه سفارش عمده داشته باشیم قیمت کلی میدین؟

    • سلام وقتتون بخیر
      جهت دریافت پاسختون در راستای سفارشات و قیمت ها فرم مشاوره داخل سایت رو پر کنید تا مشاورین ما باشما تماس بگیرند

    • سلام دوست گرامی
      فروش به صورت عمده میباشد ولی شما میتونید برای کسب اطلاعات بیشتر فرم مشاوره ای که داخل سایت هست رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند و شما رو راهنمایی کنند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما