روسری ساتن ساده براق لیز

یکی از اکسسوری های بسیار شیک و مقبول که هماهنگ با سلیقه خانم های ایرانی می باشد، روسری ساتن ساده براق لیز است که نسبت به دیگر روسریها بیشتر سر می خورند و البته از زیبایی منحصر به فردی برخوردار هستند.

به همین خاطر است که این نوع روسری موجب افزایش جذابیت تیپ و استایل شما می شود.

دلایل و عوامل گوناگونی در انتخاب روسری ساتن و روسری نخی مشهد موثر هستند و یکی از مهم‌ ترین فاکتورها برای انتخاب این روسری آن است که جنس آن به گونه‌ ای بوده که قابلیت ست شدن با اکثر لباسها را دارد و این روسریها در قواره ها و رنگهای گوناگون در فروشگاه های آنلاین، مزون ها و بوتیک ها به فروش می رسند.

روسری های ساتنی که دارای رنگه ای تیره مانند رنگ های مشکی، خاکستری، قهوه‌ ای، زرشکی، آبی و سبز تیره هستند، مناسب برای فصل پاییز و زمستان بوده و شما می توانید از روسری هایی با رنگ های بنفش، سفید، صورتی، زرد، آبی روشن در فصل بهار و تابستان استفاده کنید.

باید در هنگام انتخاب رنگ این روسریها به رنگ پوست و موهای تان دقت کنید و رنگی را انتخاب کنید که مطابق با ویژگیهای ظاهری شما باشد و هارمونی خاصی را در استایل شما ایجاد نماید.

از دیگر مواردی که افراد در زمان انتخاب روسری مدنظر دارند، قواره آن است هر چه قواره روسریها بزرگتر باشد، نحوه استفاده از آن راحت تر بوده و افراد می توانند بر اساس سلیقه ای که دارند بهترین سایز و قواره روسری را خریداری کنند.

روسری ساتن ساده

همانطور که می دانید روسری ساتن ساده از الیاف ابریشم ساخته شده است که نیاز به مراقبت دارد و برای جلوگیری از چروک شدن و همچنین شستن این شال نخی باید پس از هر بار استفاده آن را در کمد خود آویزان کنید.

قبل از شستشو باید از شوینده ملایم استفاده کنید و برچسب مراقبت روی روسری را بخوانید.

روسری ساتن ساده رنگ های بسیار متنوعی دارد و با توجه به ظاهر زیبا و شیکی که دارد، شرکت های تولیدی و افرادی که فعالیت گسترده ای در تولید انواع شال و روسری دارند، انواع روسری های ساتن را در طرح های ساده و طرح ریزی شده طراحی کرده اند.

روسری ساتن ساده

این روسری حس لطافت و تجمل را القا می کند و یکی از مهم ترین دلایل لطافت و لطافت روسری ساتن از نوع بافت آن است و بهترین انتخاب برای استایل کلاسیک و مجلسی است.

ظاهر این محصول باعث درخشش شما در تمامی گروه ها می شود.

این نوع روسری های ساتن عمر بسیار بالایی دارند و اگر بتوانید به خوبی از آن ها مراقبت کنید، می توان از آن ها برای مدت طولانی بدون تغییر رنگ یا  استفاده کرد.

روسری ساتن ساده

روسری ساتن براق

دریافت بهترین راهنمای انتخاب نوع روسری مشکی این امکان را برای شما فراهم می کند تا در مدت زمان کوتاهی محصولاتی شیک و زیبا خریداری کنید.

روسری ساتن براق بهترین انتخاب برای مهمانی ها و مهمانی ها است زیرا روی سر خوش فرم قرار می گیرد و به طور کلی روسری های ساتن در دو نوع مات و براق تولید می شوند که جذابیت بیشتری دارد

. یکی از مهم ترین نکاتی که در انتخاب این نوع روسری باید بسیار دقت کنید این است که تار آن بسیار محکم باشد و با دست زدن به آن یا در صورت باز شدن روسری، پود آن را تغییر ندهد.

روسری ساتن براق

یک روسری مرغوب و با کیفیت آن است که به راحتی به نخ کش نشود و از دوام و طول عمر بالایی برخوردار باشد.

اگر شما می خواهید موجب افزایش طول عمر روسری شوید، بهتر است آن را درون کاغذ و یا سلفون قرار دهید و آن را در کمد خود نگهداری کنید همچنین در زمان اتو کردن روسری باید درجه اتو را به حدی پایین آورید که از آسیب رسیدن به روسری جلوگیری کنید.

روسریهای ساتن دارای برندهای معتبر و شناخته شده هستند و  این نوع روسریها کیفیت بالایی دارند و به همین خاطر است که علاوه بر بازار داخلی نظر خریداران زیادی را در بازار بین المللی جلب کرده اند  و سالانه تعداد بالایی از این نوع پوشاک به کشورهای همسایه و اسلامی صادر می شوند.

روسری ساتن براق

 روسری ساتن لیز

فرآیند طراحی و تولید انواع طرحهای روسری ساتن لیز توسط طراحان روز دنیا و خیاطهای ماهر صورت گرفته به همین علت است که این محصولات ظاهر زیبایی دارند و مورد توجه و استقبال افراد زیادی واقع شده‌ اند.

قیمت روسری انگلیسی ساتن نسبت به دیگر روسریهایی که در بازار وجود دارند، اندکی بالاتر بوده اما کیفیت و مرغوبیت آن به‌گونه‌ ای است که افراد از خرید آن راضی هستند و به طور کلی قیمت و کیفیت روسری ساتن با یکدیگر ارتباط مستقیمی دارند و محصولاتی که از کیفیت بالایی برخوردار هستند، قیمت بالاتری دارند.

 روسری ساتن لیز

فروشگاه های شال و روسری این محصولات را در انواع و اقسام مختلفی به فروش می‌ رسانند و بسته بندی این روسریها طوری انجام می شود که کیفیت و مرغوبیت آن در زمان جابجایی تغییری نمی کند و هیچ گونه لکه ای بر روی آن ایجاد نمی شود و شما می توانید در سراسر کشور این محصولات را ظرف کوتاه ترین زمان ممکن خریداری کنید.

2

    • سلام بله آدرس ما تهران شهرک رضویه هست
      لطف تلگرام، ایتا یا روبیکا پیام بدهید تا هم عضو کانال بشوید و مدلها و قیمت رو ببینید و هم آدرس و لوکیشن براتون میفرستیم.
      موفق باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما