صادرات کلی شال و روسری لمه

صادرات کلی شال و روسری لمه به میزان بالایی صورت می گیرد؛ به طور کلی لمه از شیک ترین پارچه هایی است که برای تولید انواع روسری و شال از آن استفاده می شود. این شال ها، ظاهری براق، زیبا و خاص دارند؛ به همین علت جهت استفاده در مجالس یا هنگام شب مناسب به نظر می رسند؛ بدون شک شال و روسری های صادراتی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و رنگ بندی بی نظیری دارند.صادرات کلی شال و روسری لمه

آشنایی با مشخصات شال و روسری لمه

آشنایی با مشخصات شال و روسری لمه شال و روسری در زمره مهم ترین و ضروری ترین پوشاک خانم ها قرار می گیرد؛ خوشبختانه با پیشرفت صنعت نساجی شاهد تولید اقسام گوناگون پارچه های جدید برای روسری می باشیم؛ بی تردید شال و روسری لمه در زمره بهترین های حوزه خود قرار گرفته و محبوبیت خاصی نزد مردم دارند.

جهت آشنایی با مشخصات شال لمه و محصولات مشابه باید بیان کرد که مهم ترین ویژگی آنها، این است که ظاهری براق دارند؛ این ویژگی به خاطر این است که برای بافت پارچه لمه از چندین نوع الیاف استفاده شده که یکی از این الیاف، ماهیت شال لمه را تشکیل می دهد؛ به عنوان توضیح بیشتر باید بیان کرد که لمه در واقع واژه ای فرانسوی به معنای صفحه فلزی است؛ اما الیاف لمه فلز نبوده؛ بلکه الیاف مصنوعی سبک براق پوشش داده شده با فیبر فلزی می باشند.

علاوه بر آنچه در بالا درباره براقیت خاص و ماندگار شال و روسری لمه بیان شد؛ این پوشاک، بسیار لطیف و سبک بوده و از روی سر لیز نمی خورند؛ به طور کلی این روسری ها از الیاف سبک و مرغوب تشکیل شده و دوام بالایی دارند.

فروش تضمینی شال و روسری لمه

فروش تضمینی شال و روسری لمه فروش شال و روسری لمه به صورت تضمینی انجام می شود؛ شایان ذکر است که عرضه تضمینی این دسته از پوشاک به معنای ارائه آنها با بهترین کیفیت ممکن و قیمت مناسب می باشد؛ بنابراین کلیه خریداران عمده پوشاک از این گزینه استقبال می کنند.

مهم ترین علت رونق فروش تضمینی شال و روسری لمه، زیبایی چشم نواز آنهاست؛ همان طور که در بخش قبل توضیح داده شد؛ این گروه از پوشاک از در هم بافتن چند نوع الیاف مصنوعی یا طبیعی مرغوب تولید شده و در میان آنها الیافی از جنس فیبر فلزی یا پلاستیک براق به چشم می خورند؛ از آنجا که براقیت شال به تار و پود پارچه آن مربوط شده و حالت دوخته یا چسبنده ندارد؛ ماندگار بوده و به مرور زمان از دست نمی رود.

در حال حاضر روسری و شال های لمه با تنوع بالایی از نظر طرح و رنگ به فروش می رسند؛ لطافت این روسری ها باعث می شود که به خصوص برای فصول گرم سال مناسب باشند.

2

  1. سلام .. نوآوری های ارائه شده در تولید این محصول پتانسیل بالایی برای صادرات « به وجود آورده است … شرکت های دانش بنیان نقش محوری در صادرات محصولات غیر نفتی دارند.

  2. سلام و عرض ادب
    من از مجموعه شما خرید کردم قیمتتون خوب بود اما روسری به واسطه جنسی که دارد از روی سر لیز می خورد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما