فروشگاه توزیع شال مشکی حاشیه دار

شال ها جزء دسته کالا ها و محصولاتی می باشند که بانوان ساکن کشور های مسلمان باید از آن ها برای اماکن عمومی استفاده نمایند و قسمت سر و مو های خود را با حجاب شال ها بپوشانند و یکی از پر طرفدار ترین رنگ شال های موجود در بین بانوان ایرانی مشکی است که با استفاده از آن ها می توان استایل های مختلفی را ست کرد. فروشگاه توزیع شال مشکی حاشیه دار، بهترین و با کیفیت ترین محصولات را در ابعاد دو متری و یا سه متری با طراحی های جذاب و خاص و قیمت های مناسب را با احترام به خریداران گرامی خود عرضه می نمایند.

فروشگاه توزیع شال مشکی حاشیه دار

آشنایی با انواع شال مشکی حاشیه دار

آشنایی با انواع شال مشکی حاشیه دار در این قسمت تصمیم داریم به بررسی و آشنایی با انواع شال های مشکی حاشیه دار بپردازیم؛

  • اولین و مهم ترین مدل این دسته از محصولات به شکل حریر و تور می باشند که این مدل شال ها به صورت طول های سه متری، و یا در برخی موارد به شکل چهار متری، در بازار تولید می شوند و در دو طرف قسمت پایینی آن ها با استفاده از منجوق ها و مروارید های سفید و طلایی مزین شده و ظاهری زیبا و جدید را به آن ها می بخشد و در حاشیه عرضی کناره های شال های حریر از نوار های باریک پولکی استفاده می شود که به دو شکل نازک و پهن دیده می شوند.
  • دومین مدل به شکل شال های کوتاه یک متری می باشد و این شال ها بیشتر از جنس نخ و کتان های نخی می باشد و در قسمت حاشیه های آن ها از منگوله های کنفی و یا کاموایی مختلف استفاده شده است و بیشتر در رنگ بندی های روشن و تناژ رنگی های خاصی تولید می شوند و هر شخصی طبق سلیقه و ذائقه خود می تواند انواع آن ها را تهیه و خریداری نمایند.

قیمت فروش شال مشکی حاشیه دار

قیمت فروش شال مشکی حاشیه دار مرکز فروش انواع شال حاشیه دار مشکی، بهترین و با کیفیت ترین محصولات را در ابعاد مختلفی به شکل مستطیلی بلند و کوتاه را در رنگ بندی های خاص و شیک را به همراه قیمت های بسیار عالی و مناسب با احترام به خریداران گرامی خود عرضه می نمایند. در این مرکز فروش همواره سعی و کوشش همگان بر این است که از دسته پارچه هایی با کیفیت بالا و درجه مرغوبیت خاص استفاده شود تا شالی که در نهایت تولید می شود دارای کیفیت مقبولی باشد. میزان فروش و قیمت شال های مشکی حاشیه دار به عوامل مختلفی چون؛ جنس پارچه های مصرفی در تولید شال ها، ابعاد و قواره شال ها، نوع رنگ آن ها، نوع اکسسوری های استفاده شده در حاشیه شال ها بستگی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما