قیمت روسری خال خالی چگونه براورد می شود؟

روسری از ملزومات هر خانمی است و با توجه به فصل های مختلف می تواند از جنس های مختلف دوخته شود، روسری ها در طرح و رنگ های مختلف تولید می گردند؛ اما یکی از با کیفیت ترین و زیباترین روسری ها، روسری خال خالی می باشد، که در تولید آن سعی می شود از بهترین نوع پارچه استفاده گردد و با قیمت بسیار مناسب عرضه گردد.

قیمت روسری خال خالی چگونه براورد می شود؟

نکاتی کلیدی در تهیه روسری

نکاتی کلیدی در تهیه روسری

همه ی ما می دانیم یکی از مهم ترین الیاف، در تولید روسری، بدون شک استفاده از الیاف طبیعی است، زیرا پارچه های که از الیاف گیاهی تولید شده اند از همه نظر چون، خنک بودن، حساسیت زا نبودن و هم چنین سبکی و راحتی همیشه مورد بحث بوده اند که یکی از اصل ها برای تولید و عرضه روسری دست دوز می باشد.

در ادامه به چند مورد از این پارچه ها که اغلب در تولید روسری مورد استفاده قرار می گیرند می پردازیم:

پارچه ی پنبه ای مورد استفاده در روسری لطیف نخی: پارچه ی پنبه ای که در اصطلاح عامیانه با عنوان پارچه نخی شناخته می شود، بیشترین کاربرد در روسری می باشد، بطوری که حدود 90 درصد از تولیدات روسری باکیفیت را به خود اختصاص می دهد،این نوع پارچه اغلب به خاطر خنک بودن، سبک و طبیعی بودن و عدم سر خوردگی، بسیار مورد استقبال است، این نوع پارچه می تواند ساده و طرح دار باشد و بسته به سلیقه ی شما که از چه نوع پارچه ای برای روسری خود دوست دارید، استفاده می شود.

اما ترفندی که شما می‌توانید روسری نخی لطیف را از روسری جنس پلاستیک تشخیص دهید به این قرار است :

۱.روسری از جنس الیاف پنبه ای یا به اصطلاح نخی اغلب مات و کدر می باشند ولی پارچه با الیاف مصنوعی یک نوع درخشش زننده دارند که به راحتی قابل تشخیص می باشند.

۲.پارچه های پنبه ای که در روسری به کار می‌روند بسیار نرم و لطیف می باشند و شما احساس سبکی زیادی در آنها خواهید کرد، در صورتی که روسری هایی از جنس الیاف مصنوعی سنگین ، و دارای تارو پودر متراکم و خشکی پارچه در آن مشهود است.

تولیدکنندگان انواع روسری خال خالی ارزان

تولیدکنندگان انواع روسری خال خالی ارزان

این مرکز یکی از پخش کنندگان روسری خال خالی عمده و ارزان می باشد، که همواره در تلاش است با تولید و توزیع بهترین و باکیفیت ترین روسری ساده و طرح دار با انتخاب پارچه با کیفیت و قیمت مقرون بصرفه همواره رضایت مشتری را جلب نماید.

ما همواره در تلاشیم با تولید بهترین و باکیفیت ترین روسری از نظر جنس، بادوام بودن و صد البته راحتی با محصولات اولیه داخلی، دین خود را در حمایت از تولیدات داخلی ادا کنیم.

1

  1. مطالب جالبی دیدم و برای من بسیار جذاب بود وضمن اینکه با خرید از این سایت، کیفیت تضمین شده را به دست خواهید آورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما