قیمت عمده شال ژاکارد ابریشم در سال جدید

قیمت شال و روسری ژاکارد ابریشم در خرید های عمده ای بسیار ارزان و مقرون به صرفه خواهد بود و این روش برای تهیه این محصول با قیمتی ارزان، روشی بسیار مناسب می باشد. شال ژاکارد از جدید ترین مدل های شال های تولید شده در کشور می باشد که در طرح ها و رنگ های جذاب و متنوعی تولید می شود و مورد پسند افراد با سلیقه های متفاوت قرار می گیرد و بازار فروش آن بسیار خوب است.

قیمت عمده شال ژاکارد ابریشم در سال جدید

بهترین انتخاب روسری برای صادرات

بهترین انتخاب روسری برای صادرات برای انتخاب بهترین روسری برای صادرات باید به جنس محصول توجه کرد و محصولی را برای صادرات انتخاب کرد که از کیفیت بالاتری برخوردار می باشد و الیاف به کار رفته در آن از بهترین الیاف باشند. چرا که در این صورت روسری کیفیت و زیبایی خود را تا مدت ها حفظ می کند و زیبایی خود را از دست نمی ‌دهد.

برای انتخاب این محصول به رنگ آن توجه داشته باشید که از رنگ ‌های مناسب تولید شده باشد که در اثر شست و شو های مداوم و استفاده های مکرر بور یا کدر نشود. روسری را برای صادرات متناسب با فصل انتخاب کنید. روسری های نازک برای فصول گرم سال و روسری های کلفت تر برای فصول سرد مناسب هستند.

از دیگر نکاتی که در انتخاب روسری برای صادرات باید مد نظر قرار بگیرند باید به وزن محصول اشاره کرد. روسری باید وزن مناسبی داشته باشد تا روی سر افراد حس کلافگی و سنگینی را ایجاد نکند و بسیار راحت و سبک باشد. این محصول باید از مواد درجه یک و بهداشتی تولید شده باشد تا در اثر تماس با پوست سر افراد و موی آن ها بیماری ایجاد نکند و موجب ریزش موی سر و خارش سر نگردد.

پخش کننده روسری ژاکارد ابریشم صادراتی

پخش کننده روسری ژاکارد ابریشم صادراتی پخش کننده روسری ژاکارد ابریشم صادراتی این محصول را به صورت کلی به مراکز فروش فعال در سراسر کشور می رساند. هم چنین این مرکز امکان خرید های مستقیم را برای مشتریان خود فراهم کرده است. در خرید های مستقیم به دلیل حذف شدن واسطه ها و کاهش هزینه ‌های اضافی قیمت محصول به طور چشم گیری کاهش پیدا می کند و مشتریان برای خرید مبلغ کمتری پرداخت می‌ نمایند. خرید از این مراکز به صورت حضوری و غیر حضوری امکان پذیر است.

انواع روسری ژاکارد ابریشم صادراتی علاوه بر اینکه نیاز داخلی را تامین می ‌کنند به عنوان محصول صادراتی به کشور های مختلف صادر می شوند اما امروزه به دلیل افزایش هزینه ترخیص کاری این محصول صادرات آن بسیار کاهش پیدا کرده است و این امر موجب نارضایتی تولید کنندگان این محصول شده است.

5

  1. این محصولات کاتالوگی نداره برای مشاهده بهتر و دقیق تر ؟ ممنون میشم راهنماییم کنید

    • سلام کاربر گرامی
      برای دریافت پاسخ سوالتون از طریق پر کردن فرم مشاوره در داخل سایت میتونید از مشاورین ما راهنمایی بگیرید

  2. سلام
    روز خوش
    ممنون از موجود کردن این مدل زیبای ژاکارد که طرح و نقش منحصربه فرد داره .

  3. باسلام و خسته نباشید. خواستم ازتون بپرسم آیا میشه ازشما به اندازه مثلا ۵میلیون خرید کردیااینکه تیراژتون بالاست ممنونم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما