پایینترین قیمت روسری ژاکارد رنگی صادراتی

یکی از کاربردی ترین پوشش هایی که همواره در بین بانوان بسیار کاربردی و محبوب است، انواع روسری می‌باشد، که با جنس های مختلف و طرح های متنوع در بازار عرضه می شوند. شما می توانید برای سفارش کلی روسری ژاکارد رنگی به مرکز تولیدکننده این کالا مراجعه کرده و طرح های دلخواهتان را به راحتی انتخاب و خریداری کنید، توجه داشته باشید که روسری های ژاکارد با تنوع زیادی در بازار عرضه می‌شوند و هر فرد می‌تواند متناسب با بودجه خود آنها را تهیه کند زیرا ما نازل ترین قمیت را ارائه خواهیم داد.

پایینترین قیمت روسری ژاکارد رنگی صادراتی

معایب استفاده از روسری جدید

معایب استفاده از روسری جدید شال و روسری یکی از ملزومات و احتیاجات ضروری خانم ها می باشد که در طرح ها و رنگ های مختلفی وجود دارند و خانم‌ ها در کمد لباس خود دارای تعداد زیاد و شال و روسری هستند، که با لباس‌ های آن ها قابل ست می باشد. شال و روسری در برند های مختلفی تولید می شوند و هدف کلیه آن ها پوشاندن مو و حجاب خانم ها می باشد.

مواد اولیه که برای تولید شال و روسری به کار می رود متفاوت می باشد. این شال ها به صورت حریر، ساتن، زمستانه، پاییزه، بهاره و غیره وجود دارند که بافت آن ها با همدیگر متفاوت بوده. آن ها همچنین دارای تنوع رنگ قرمز، آبی، سفید، صورتی، زرشکی و غیره می باشند. این شال ها و روسری ها به خوبی در ترکیب رنگ های متفاوتی عرضه می شوند.

شال و روسری ژاکارد ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی مرغوب بوده و وجود میزان کمی از الیاف مصنوعی در آن سبب بالا رفتن سطح کیفی این محصولات شده است به طوری که از چروک شدن آن جلوگیری کرده و مقاومت آن را تا حدودی بالا برده است.

یکی از ناگفته هایی که در خرید این شال و روسری ها وجود دارد این است که ممکن هنگام شست و شو رنگ پس دهد و پس از چند بار از رنگ و رو بیفتد و حتماً بایستی در هنگام خرید دقت داشته باشید تا محصول مورد نظر شما دارای ظاهر و مدل کاملا سالم و جذاب بوده و هیچگونه ایرادی مانند نخ کش شدن و یا پارگی و غیره در آن مشاهده نشود تا بتوان گفت این نمونه از کیفیت بالایی برخوردار بوده و با خیالی آسوده می توان آن را خریداری کرد.

صادرات انواع روسری ژاکارد رنگی

صادرات انواع روسری ژاکارد رنگی با توجه به تقاضای زیاد و همیشگی برای خرید انواع روسری، تولیدی ها و شرکت های زیادی در سراسر کشور اقدام به تولید این پوشاک محبوب می نمایند. متقاضیان می توانند برای خرید این محصول به مراکز مربوطه مراجعه کرده و روسری ها را با طرح و اندازه های مختلف تهیه کنند. فروشگاه عرضه روسری ژاکارد رنگی با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت توانست است حجم قابل توجهی از نیاز بازار را برطرف سازد.

همچنین علاوه بر بازار داخلی این محصولات توسظ شرکت ما در بازار های خارجی نیز ارائه می شود و بسیار پرطرفدار هستند و مورد استقبال قرار می گیرند.

212

  1. با توجه به کیفیتی که داشت قیمتش فوق العاده مناسب بود رنگ و تنوع خیلی بالایی هم داره

  2. با سلام و خسته نباشید برای سفارش عمده و دیدن طرح های بیشتر ازین کارها لطفا راهنمایی کنید با تشکر.

  3. سلام
    روسری ژاکار با تنوع زیادی عرضه می شود.
    و از همه مهمتر قیمت مناسب آن می باشد.ممنون از سایت خوبتون که همچین روسری ها را در این سایت قرار دادین.

  4. این روسریهای ژاکارد بسیار با کیفیت هست رنگ وتنوعشونم زیاده .طرحشون بسیار زیباست .به همین دلیل به کشورهای دیگه صادر میشه

  5. سلام وقت بخیر من از روسری ژاکارد بهاره خریداری کرده ام و بسیار زیبا و راحت است و تنوع رنگ بالایی دارند

  6. با سلام
    روز بخیر
    بهترین روش شستن این روسری ها چیه ؟ بهتره با ماشین شسته بشن یا دست ؟ شوینده مناسب برای این روسری ها چیه ؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید .

  7. سلام، جسارتا روسری ها جنس خاصی دارد یا دارای تنوع جنسی هستند،اگه امکانش هست فروشگاه های آنلاین را معرفی کنید،

  8. با سلام و خسته نباشید و قبولی طاعات شما
    اگر ما بخواهیم محصولات شما رو به صورت عمده ای خرید کنیم باید چه کاری انجام دهیم؟
    همچنین اگر بخواهیم قیمت عمده را داشته باشیم نیز باید چیکار کنیم؟
    پیشاپیش از زحمات شما تشکر می کنیم.

  9. سلام و درود بر شما وقتتون بخیر من حدود دو ماه پیش از این فروشگاه روسری ژاکارد طوسی رنگ خریدم البته حدودن چهار روز با تاخیر رسید دستم ، خیلی هم نگران بودم که نکنه مجازی خریدنش کار اشتباهی باشه ، ولی خدا رو شکر وقتی استفاده کردم ازش دیدم خیلی جنس با کیفیت و خوبی داره ، به راحتی چروک نمیشه و از از روی سر راحت سر نمیخوره ، جنس خوبی داره ،میرزید ، دست شما درد نکنه که جنس با کیفیت رو در اختیار مردم قرار می دید

  10. با سلام بسیار محصولات زیبا و متنوعی دارین ایا بصورت تک فروشی هم فروش دارین و قیمت آن چقدر هست

  11. روسری های ژاکارد علاوه برالیاف طبیعی دارای الیاف مصنوعی هستن این باعث میشه ماندگاری وزیبایی خودش رو حفظ کنه توصیه میکنم چندتا روسری ژاکارد توی کمد لباس تون برای ست کردن داشته باشید.

  12. انتخاب روسری خوش رنگ و نگار برای خانم ها یکم سخته مخصوصا اگر حساس باشند اما شرکت شما کار منو راحت کرده از بس که خوش رنگ و نگاره است محصولات ،سپاس فراوان ‌.

  13. سلام وقت بخیر .خیلی خوبه که روسری های ژاکارد در رنگ های مختلف است وما درفصلی که خواستیم متناسب با هوای سرد وگرم میتوانیم تهیه کنیم حتما سفارشات خودرا به مجموعه ی پر تلاش شما میدهم .با تشکر.

  14. روسری های ژاکارد رنگی حرف ندارن هم از لحاظ جنس هم لحاظ کیفیت و واقعا قیمتشون نسبت به کیفیتی که دارن خیلی مناسبه من الان چند نمونه روسری میگیرم ولی به پای روسری ژاکاردرنگی نیستن

  15. سلام وقتتون بخیر
    خسته نباشید
    این روسری ها فقط برای صادراته یا عمده هم میفروشین؟
    من برای مغازه میخوام

    • سلام خانم حیدریان عزیز
      برای دریافت پاسخ سوالتون از طریق پر کردن فرم مشاوره در داخل سایت میتونید از مشاورین ما راهنمایی بگیرید

  16. روسری های ژاکارد بسیار عالی و زیباس و روی سر هم لیز نمیخوره،برا خانمهای محجه هم بسیار راحت و زیباست،چون روی سر مرتب و تمیزه.

  17. سلام خسته نباشید وقتتون بخیر. روسری های ژاکارد رو فروش عمده هم دارین؟ من اگه از روسری ژاکارد بخوام عمده سفارش بدم ترکیب رنگش رو لطف میکنید بفرمایید.
    روسری هاتون عالی هستن. من بصورت تک سفارش دادم خیلی زیبا و با کیفیت هستن. واقعا ازتون ممنونم.

  18. سلام.
    به جرات می‌توان گفت روسری ژاکارد از با کیفیت ترین و در عین حال شیک ترین نمونه روسری هاست، تجربه استفاده از روسری ژاکارد را دارم، از کیفیت عالی و بی‌نظیری برخوردار می‌باشد و همچنین بافت نرم و لطیفی دارد.

  19. سلام مجتبی نصرتی هستم با توجه به کیفیت از روسری ژاکارد رنگی خریداری کردم رنگ های متنوع و جنس پارچه حسنی بود که روسری ژاکارد داشت

  20. خداقوت
    تشکر میکنم از مجموعه پانیذ پوش جهت تولید و عرضه روسری ژاکارد با کیفیت جنس و دوخت بالا و همچنین توضیحات مفید درباره محصول
    لطفا قیمت انواع روسری رو اعلام کنید

  21. سلام و درود
    شال و روسری نقش کلیدی در ایجاد استایل شیک و مجلسی بازی می‌ کنند. خانم ‌های شیک ‌پوش هرگز از کنار نقش تاثیرگذار شال و روسری عبور نمی ‌کنند و برای این منظور از بهترین مدل ‌ها استفاده خواهند کرد. شال و روسری ژاکارد یکی از نمونه ‌های اصیل و شیک برای کامل کردن استایل خانم ‌های خوش ‌پوش است.به بانوان توصیه ویژ ای میشه. با تشکر

  22. از بهترین الیاف هست تنوع رنگ و اینکه براحتی ‌‌به مدلهای که دوست دارید بسته میشه وپوشش راحتی داره

  23. خانم‌ ها در کمد لباسی خود دارای تعداد زیادی شال و روسری هستند، که با لباس‌ هایشان قابل ست می باشد و هدف کلیه آن ها پوشاندن مو و حجاب می باشد.

  24. با سلام خدمت شما که در این مجموعه بسیار زحمت می کشید، خسته نباشید. روسری ژاکارد رنگی در بین خانوم ها بسیار پر طرفدار است. از طریق سایت شما سفارشم رو ثبت کردم و بی صبرانه منتظر رسیدن بسته ام هستم. فقط یک سوال زمان تقریبی ارسال ها به چه صورت می باشد؟

    • سلام خانم عباس نیا عزیز
      لطفا فرم مشاوره ای که در سایت قرار دارد رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند تا در خصوص سوالاتتون شما رو راهنمایی کنند

  25. سلام روسری ژاکارد واقعا به دلیل طرح و رنگ های متنوع و سایزهای و مدل‌های متنوع خیلی پر مصرف هست قیمت نسبتا مناسبی داره و به دلیل الیاف مصنوعی در تهیه اون برق خاصی در بعضی از مدل های اون دیده میشه فقط هنگام شستشو حتما باید با آب سرد شستشو رو انجام داد تا رنگ و کیفیت روسری خراب نشود

  26. سلام وقت بخیر ببخشید روسری ژاکاد چنده؟چه رنگهایی موجود هست؟حداقل تعداد سفارش چندتاست؟

    • سلام خانم رحیمی کمال عزیز
      برای کسب اطلاعات بیشتر فرم مشاوره داخل سایت رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند

  27. با سلام و عرض ادب ،من از این روسری ژاکارد خریداری کردم از همین سایت خیلی خوشگل و خوش جنس هستش و قیمتش هم نسبت به بازار خیلی مناسب تر است،اصلا چروک نمیشه و رنگ خیلی زیبایی هم داره و از سرم لیز نمیخوره ،تشکر ویژه از این مجموعه که این امکان رو فراهم آوردن که بتونیم بصورت آنلاین و غیر حضوری این روسری زیبا رو با قیمت مناسب خریداری کنیم و اون رو درب منزل تحویل بگیریم

  28. سلام خسته نباشید خدمت شما هنرمندان ایرانی امیدوارم که همیشه موفق باشید بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت

  29. شال و روسری یکی از ملزومات و احتیاجات ضروری خانم ها می باشد که در طرح ها و رنگ های مختلفی وجود دارند.

  30. سلام اگر روسری مجموعه ی شما را عمده سفارش بدهم میشه که اقساطی پرداخت کنم؟ لطفا سریعا پاسخگو باشید.

    • سلام دوست عزیز
      جهت دریافت پاسختون در راستای سفارشات فرم مشاوره داخل سایت رو پر کنید تا مشاورین ما باشما تماس بگیرند

  31. با سلام
    این مدل روسری یکی از بهترین روسری هاست که من همیشه استفاده میکنم جنس بسیار خوبی دارد و اصلا روی سر لیز نمی‌خورد. این سایت رو برای خرید روسری پیشنهاد میکنم .

  32. سلام. روسری های ژاکارد هم کیفیت خیلی خوبی داره و هم رنگ های خیلی جذابی داره. مرسی از شما

  33. سلام. من همیشه از روسری های ژاکارد استفاده می کنم، هم بزرگه و حجاب خوبی داره و هم ظاهر شیکی داره.

  34. روسری ژاکارد دارای ابعاد مناسب است و رنگ بندی جذاب دارد و همچنین روی سر ایستایی خوبی دارند

  35. سلام روز بخیر
    روسری ژاکارد نرم و لطیف است و قابلیت تنفس دارد و رنگ های آن مات است

  36. سلام وقت بخیر
    روسری ژاکارد دارای جنس محکم است و خاصیت ارتجاعی و کشسانی دارد و خیلی لطیف است

  37. سلام این روسری در برابر سایش و چروک مقاوم است دارای رنگ های جذاب است و طرفداران زیادی دارد

  38. سلام و وقت بخیر. ارسال این محصول چند روز طول می کشه؟و حداقل خرید چه میزان میتواند باشد؟ اگر محصول مورد نظر مطلوب نظر ما نبود باید چه کاری انجام دهیم ؟

    • سلام خانم دارابی عزیز
      برای دریافت پاسخ سوالتون از طریق پر کردن فرم مشاوره در داخل سایت میتونید از مشاورین ما راهنمایی بگیرید

  39. سلام خسته نباشید، خیلی ممنون از سایت خوب و جامعتون که انقدر دقیق درباره محصولات توضیح دادید.
    تنوع کارهاتون خیلی خوبه

  40. سلام ممنونم ازتون بابت این محصول باکیفیت، شما فروش به صورت عمده هم دارید؟ باتشکر از شما

    • سلام دوست عزیز
      فروش به صورت عمده میباشد ولی شما میتونید برای کسب اطلاعات بیشتر فرم مشاوره ای که داخل سایت هست رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند و شما رو راهنمایی کنند

  41. سلام و خداقوت خدمت شما مطالب سایت بسیار مفید و کاربردی بود لطفا در مورد هزینه ارسال و قیمت کالا نیز توضیحاتی قرار دهید.

    • سلام خانم ملکی عزیز
      لطف بفرمایید در خصوص اطلاع از قیمت ها فرم مشاوره داخل سایت رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند

  42. سلام عرض ادب واحترام روسری ژاکارد یکی از بهترین روسری هاست جای تعریف ندارد ولی در کل همیشه با توجه به خریدم و طرز برخورد شما همیشه به همه میگم بهترینید

  43. سلام خسته نباشید لطفا آدرس نمایندگی خودتون رو در سایت درج کنید. قیمت را نیز در سایت قرار دهید.

    • سلام وقتتون بخیر
      لطف بفرمایید در خصوص اطلاع از قیمت ها فرم مشاوره داخل سایت رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند

  44. محصولتون کیفیت خیلی خوبی داره، از عکسشم مشخصه.چطور میتونم ثبت سفارش کنم؟میشه راهنماییم کنید.

    • سلام کاربر گرامی
      جهت دریافت پاسختون در راستای سفارشات فرم مشاوره داخل سایت رو پر کنید تا مشاورین ما باشما تماس بگیرند

  45. سلام وقتتون بخیر، رنگ بندی کارهاتون چطوره؟ میتونم ببینم؟ قیمت ها به چه صورته؟ ممنون از سایت خوبتون.

    • سلام دوست عزیز
      برای دریافت پاسخ سوالتون از طریق پر کردن فرم مشاوره در داخل سایت میتونید از مشاورین ما راهنمایی بگیرید

  46. سلام این روسری ها واقعا زیبا هستند
    میخواستم سفارش بدم میشه قیمت رو همراه با کاتالوگ بگین
    تشکر

    • سلام خانم پرکار عزیز

      جهت دریافت پاسختون در راستای سفارشات و قیمت ها فرم مشاوره داخل سایت رو پر کنید تا مشاورین ما باشما تماس بگیرند

    • سلام جناب فرهادی عزیز
      فروش به صورت عمده میباشد ولی شما میتونید برای کسب اطلاعات بیشتر فرم مشاوره ای که داخل سایت هست رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند و شما رو راهنمایی کنند

  47. به طور کلی باید گفت من واقعا از این محصول راضی بودم
    من بعد از خرید از سایت شما مطمعن شدم که میتونم این محصول رو در بهترین کیفیت ها خریداری کنم.

  48. . سلام و عرض ادب
    من از محصولات شما استفاده میکنم ممنونم از کیفیت کار خوب شما و مشاوره خوبتون
    به بقیه دوستان هم پیشنهاد میکنم که از محصولات شما استفاده کنند

    • سلام خانم فضلی عزیز
      لطف بفرمایید فرم مشاوره که در سایت قرار دارد را پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند

    • سلام خانم رسولی عزیز
      برای دریافت پاسخ سوالتون از طریق پر کردن فرم مشاوره در داخل سایت میتونید از مشاورین ما راهنمایی بگیرید

  49. تا چه اندازه خرید عمده حساب میشه ؟
    بار چند روزه به دستم میرسه ؟
    شما اقساطی هم کار میکنید ؟ اگر بله شرایط اقساطتون چطوریه ؟

    • سلام خانم رجبی عزیز
      لطفا فرم مشاوره ای که در سایت قرار دارد رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند تا در خصوص سوالاتتون شما رو راهنمایی کنند

  50. با سلام
    روسری های ژاکارد به خاطر جنس مرغوب و عالی در همه فروشگاه ها و مراکز خرید با قیمت بالا عرضه و به فروش می رسد اما این مجموعه پایین ترین و ارزان ترین قیمت را با کیفیت عالی برای این محصول در نظر گرفته است تا مشتریان خریدی بی نظیر با قیمتی مناسب داشته باشند. از امتیازی که برای ما خریداران قائل هستید تشکر می کنم.

  51. سلام خدمت شما عزیزانشال و روسری انواع مختلفی از جمله حریر، پشمی، ابریشم، نخی، پنبه، پلاستیک دارد که شال و روسری های ساتن، پشمی وکلفت درفصول سرد سال مورد استفاده قرار می‌گیرد و شال های ابریشم، نخ، حریر در فصول گرم سال مورد استفاده قرار می گیرد. در هنگام تهیه شال و روسری به رنگ پوست و رنگ چشم خود توجه کنید همین طور رنگ لباسی که می‌خواهید شال را با استفاده کنید نیز مورد توجه قرار دهید زیرا این موارد بر زیبایی شما بسیار می‌افزاید.

  52. از تیم پشتیبانی خوبتون که در جریان خرید بسیار راهنماییم کردن کمال تشکر رو دارم.

  53. سلام
    ممنون میشم تو سایت قیمت ها رو بذارین تا راحتر بتونیم مقایسه کنیم و خرید داشته باشیم.

  54. تو خرید این محصول شک نکنید، عالیه من خریدم و راضیم پیشنهاد می کنم شما هم خریداری کنید.

  55. سفارشم به دستم رسید مرسی ازتون، هم کیفیتش خوبه و هم به موقع رسید ممنون از زمانبندی و محصولات باکیفیتتون.

  56. سلام
    من مشتری قدیمیتونم، بازم ازتون خرید کردم و مثل همیشه عالی بود متشکرم از سایت خوبتون.

  57. – سلام روسری هایی که تو سایت گذاشتین موجودن؟ قیمتشونم لطفا تو سایت درج بفرمایید.

    • سلام خانم گلچین عزیز
      برای کسب اطلاعات بیشتر فرم مشاوره داخل سایت رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند

  58. سلام فروشتون فقط از سایته یا فروش حضوریم دارین؟ آدرستونم لطفا تو سایت قرار بدین.

    • سلام خانم عابدینی عزیز
      لطفا فرم مشاوره ای که در سایت قرار دارد رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند تا در خصوص سوالاتتون شما رو راهنمایی کنند

  59. سلام وقتتون بخیرخسته نباشید لطفا آدرس نمایندگی خودتون رو در سایت درج کنید. قیمت را نیز در سایت قرار دهید.وتنوعتان در قالب کاتولوگ بهم نشان دهید.ممنونم

    • سلام خانم غریشی عزیز
      برای کسب اطلاعات بیشتر فرم مشاوره داخل سایت رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند

  60. سلام میخاستم از سایتتون خرید کنم اگه امکانش وجود داره عکس های بیشتری از این روسری ها بذارین.

  61. با سلام و عرض ادب ،من از این روسری ژاکارد قرمز ومشکی وابی خریداری کردم از همین سایت خیلی خوشگل و خوش جنس هستش و قیمتش هم نسبت به بازار خیلی مناسب تر است،اصلا چروک نمیشه و رنگ خیلی زیبایی هم داره و از سرم لیز نمیخوره ،تشکر ویژه از این مجموعه که این امکان رو فراهم آوردن.موفق باشید

    • سلام وقت بخیر
      لطفا برای خرید عمده فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند و راهنمایی تان کنند.

    • سلام خانم فرخی عزیز
      فروش به صورت عمده میباشد ولی شما میتونید برای کسب اطلاعات بیشتر فرم مشاوره ای که داخل سایت هست رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند و شما رو راهنمایی کنند

  62. با سلام ممنون از توصیه خوبتان یکی از ناگفته هایی که در خرید این شال و روسری ها وجود دارد این است که ممکن هنگام شست و شو رنگ پس دهد و پس از چند بار از رنگ و رو بیفتد و حتماً بایستی در هنگام خرید دقت داشته باشید

  63. من برای فروشگاهم این روسری ها رو به صورت عمده خریداری کردم و بسیار راضیم. مرسی از سایت خوبتون.

  64. درود.
    میخاستم به صورت عمده شال برای فروشگاهم خریداری کنم، برای خرید به صورت عمده چطور باید اقدام کنم؟

    • سلام خانم اشهدی عزیز
      برای کسب اطلاعات بیشتر فرم مشاوره داخل سایت رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند

  65. سلام، من چندبار از شما خرید کردم و از بابت قیمت مناسب و کیفیت عالی محصولاتتون ازتون تشکر کنم.

  66. من از سایتتون خرید کردم و بخاطر مشتری مداری و کیفیت خوب محصولاتتون مشتری سایتتون شدم.

  67. من میخاستم از سایتتون خرید عمده داشته باشم، ممنون میشم لیست قیمت ها رو برام ارسال بفرمایید.

    • سلام جناب زند عزیز
      لطف بفرمایید در خصوص اطلاع از قیمت ها فرم مشاوره داخل سایت رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند

  68. سلام من از سایت شما خرید کردم و راضی هستم و کیفیت و تنوع محصولاتتون خیلی بالاست به دوستانم هم سایتتون معرفی کردم.

  69. من از سایتتون خرید کردم و واقعا محصولاتتون خوب و با کیفیت بودن متشکرم ازتون و به همه پیشنهادش می کنم.

  70. من از این سایت خرید کردم و بسیار راضیم و به همه پیشنهاد می کنم حتما از این سایت خرید داشته باشن.

  71. من به صورت اتفاقی با سایتتون آشنا شدم و خرید اینترنتی داشتم ازتون، از کیفیت محصولات بسیار راضیم. ممنون از سایت خوبتون.

  72. می خواستم برای شهرستان سفارش بدم. قیمت محصولات و هزینه ارسال چقدره؟ سپاس از شما

    • سلام خانم دیده بان عزیز
      برای کسب اطلاعات بیشتر فرم مشاوره داخل سایت رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند

  73. من از این سایت خرید کردم قیمت ها نسبت به بازار خیلی خوبه و کیفیت محصولات عالیه، پیشنهاد می کنم حتما خرید کنید.

  74. از سایتتون روسری گرفتم و خیلی جنسش خوب بودمرسی از شما که تو این شرایط اقتصادی محصولات با کیفیت رو با قیمت مناسب به دست مردم می رسونین.

  75. میخاستم از سایتتون خرید کنم، فروشتون فقط به صورت عمدس یا فروش جزیی هم دارین؟

    • سلام خانم قدرتی پور عزیز
      فروش به صورت عمده میباشد ولی شما میتونید برای کسب اطلاعات بیشتر فرم مشاوره ای که داخل سایت هست رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند و شما رو راهنمایی کنند

  76. سلام وقتون بخیر.چه خوب که شرایطی نظر دهی تو سایت قرار دادید اینجوری افراد در خریدشون نگرانی ندارن این خیلی عالیه.ممنون..بنده نظرات رو خوندم و از خریدم مطمئن شدم. حالا راهنمایی کنید چطوری سفارش خودمو ثبت کنم؟ چند روزه برام میفرستید؟

    • سلام خانم دهقان عزیز
      جهت دریافت پاسختون در راستای سفارشات فرم مشاوره داخل سایت رو پر کنید تا مشاورین ما باشما تماس بگیرند

  77. سلام من سفارش دادم برای مغازم به صورت کلی عالی بود کیفیتش به شما هم پیشنهاد میکنم اگه میخواین تهیه کنید از این سایت تهیه کنید.

  78. باسلام و عصر بخیر
    روسری ژاکارد کیفیت بهتری نسبت به جنس ساتن و پلاستیکی دارد
    از سایتتون برای مادرم خرید کردم هم از کیفیت هم از طرح و رنگش رضایت کامل داشت
    با تشکر از شرکتتون

  79. روسری های ژاکارد از جنس خیلی عالی برخوردارند و روی سر خیلی خوب میمونن من از شما خرید داشتم و خیلی راضی بودم به همه هم خرید از شما رو پیشنهاد میکنم .

  80. روسری ژاکارد از با کیفیت ترین روسری هاست، تجربه استفاده از روسری ژاکارد را دارم، از کیفیت عالی و بی‌نظیری برخوردار می‌باشد و همچنین بافت نرم و لطیفی دارد.

  81. روسری های ژاکارد با تنوع زیادی در بازار عرضه می‌شوند و هر فرد می‌تواند متناسب با بودجه خود آنها را تهیه کند.

  82. سلام خسته نباشید خدمت شما لطفا بفرمایید که قيمت چقدر است دوستانم از شما خریداری داشته و راضی بودن

    • سلام جناب پیری عزیز
      لطف بفرمایید در خصوص اطلاع از قیمت ها فرم مشاوره داخل سایت رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند

  83. سلام خسته نباشید
    جهت خرید عمده چجوری میتونم از نمونه های بیشتر شما دیدن کنم؟ میشه پیجی یا کانال تلگرامی
    بهم معرفی کنید که نمونه هاتون رو ببینم؟ متشکرم

    • سلام دوست عزیز
      برای دریافت پاسخ سوالتون از طریق پر کردن فرم مشاوره در داخل سایت میتونید از مشاورین ما راهنمایی بگیرید

  84. روسری های ژاکارد طبق مد روز روز تولید و به بازار های سراسر کشور عرضه می شوند . قیمت این روسری ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد و می توانید ات را با کمترین هزینه خریداری کنید .

  85. سلام خسته نباشید. روسری ژاکارد یک کار جدید و شیک است که همه پسند می باشند و قیمت عالی و کیفیت فوق العاده درجه یکی دارند.

  86. سلام کیفیت نطیر روسری های ژاکارد بی مثاله و روسری های صادراتی مناسب تمامی فصول هم هستند

  87. سلام روسری های ژاکارد یکی از روسری های شیک وباکلاس هست که برای هر لباسی رنگ مناسب با اون لباس ست بشه خیلی عالی میشه ،خرید انلاین خیلی خوبه در وقت وهزینه هم صرفه جویی میشه.

  88. سلام و عرض ادب و احترام. خسته نباشید. از اطلاعات بسیار مفیدتون در مورد روسری های ژاکارد بسیار استفاده کردم و کمال تشکر و قدردانی رو دارم. بدلیل اینکه شال و روسری ژاکارد ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی داره و وجود میزان کمی از الیاف مصنوعی در اون باعث بالا رفتن سطح کیفی این روسری ها شده و از زیاد چروک شدن اونها جلوگیری میکنه و همچنین ایستایی خوبی داره. با تشکر از سایت خوب شما و ارائه ی محصولات با کیفیت.

  89. سلام و قت بخیر
    خسته نباشید و طاعات قبول درگاه حق
    روسری ژاکارد چقدر لطیف و باکیفیت و تنوع رنگ بندی دارد .برای مغازه سفارش دادم .از طریق این سایت عالی و باکیفیت .خیلی راضیم .با تحویل به موقع و آسان .خدا به کسب و کارتون خیر و برکت بده .موفق و موید باشید .

  90. سلام روزتون بخیر
    روسری ژاکارد حرف ندارن همه از لحاظ جنس هم از لحاظ رنگ های آن و از همه مهم تر الیافتی که در آن استفاده میشود ،ممنون از شما برای تولید چنین محصول بی نظیری.

  91. شال و روسری یکی از ملزومات و احتیاجات ضروری خانم ها می باشد که در طرح ها و رنگ های مختلفی وجود دارند و خانم‌ ها در کمد لباس خود دارای تعداد زیاد و شال و روسری هستند، که با لباس‌ های آن ها قابل ست می باشد. شال و روسری در برند های مختلفی تولید می شوند و هدف کلیه آن ها پوشاندن مو و حجاب خانم ها می باشد.

  92. با سلام و وقت بخیر. ممنونم از توضیحات کاملتون. یه سؤال شما در چه زمینه های دیگری از روسری کار می کنید؟

    • سلام آقای براتی عزیز
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار بدهند.

  93. ژاکارد یکی از بهترین جنس های موجود می باشد که طرفداران زیادی نیز دارد
    ممنون از شماو سایت خوبتون

  94. سلام وقت شما بخیر روسری ژاکارد یکی از با کیفیت ترین پارچه ها رو داره و از سایت شما به صورت عمده خرید کردم بسیار پرفروش هست به خصوص رنگبندی خیلی بالایی داره ممنون از شما.

  95. سلام. من از زمانی که از روسری های ژاکارد استفاده میکنم دیگه نمیتونم روسری های دیگه استفاده کنم. خیلی رنگ های جذابی هم داره

  96. سلام وقت بخیر
    ممنون از سایت خوبتون
    این روسری ژاکارد خریداری کردم از همین سایت خیلی خوشگل و خوش جنس هستش و قیمتش هم نسبت به بازار خیلی مناسب تر است،اصلا چروک نمیشه و رنگ بندی خیلی زیبایی هم داره،حتما پیشنهاد خرید میکنم اجناس عالی و درجه یک

  97. سلام وقتتون بخیر بنده ازاین سایت ومحصول روسری ژاکاردرنگی خریداری کردم و از خریدم رآضی ام و جنس و کیفیت روسری هام عالی بود پیشنهاد میکنم شماهم ازاین محصول روسری های ژاکارد خریداری کنید

  98. سلام وقتتون بخیر من به صورت عمده برای مغازم سفارش داده بودم و فروش زیادی داشت و تصمیم دارم دوباره هم سفارش بدم قیمتها خیلی پایین بود ممنون

  99. سلاام وقت بخیر.مطالب سایت را مطالعه کردم و نمونه کارهایی هم که در سایت بود مشاهده کردم.معمولا روسری ژاکارد را باقیمت بالایی که داره میشناسیم ولی وقتی با مشاوران فروش مجموعه صحبت کردم ازین قیمت پایینی که گفتن واقعا تعجب کردم و احتمال میدادم که کیفیت خوبی نداشته باشند بهرحال سفارش دادم چون فکر میکردم اگر کیفیت خوبی داشته باشد واقعا کار درستی انجام دادم.وقتی سفارشم بدستم رسید انقدر از کیفیتش راضی بودم که ازینکه روسری های بیشتری خریداری نکردم پشیمان بودم.توصیه میکنم حتما شما هم خریداری کنید و تیپ خودرا با قیمت خوبی ،گران و شیک کنید..

  100. پس از بازدید از سایت شما از طرح و فرم این نوع روسری ها و مقنعه های سایت شما بسیار خوشم آمد

  101. سلام وقت بخیر.روسریهای ژاکارد از نظر جنس و تنوع رنگ عالی هستندولی تنها ایرادی که دارند این هست که ممکنه موقع شستن رنگ پس بدن

  102. سلام خسته نباشید
    من قصد خرید عمده از سایت شما دارم،شما با چک کار می کنید?رنگ بندی و جنس روسری چه جوری هست?

    • سلام بزرگوار
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و به سوالات شما پاسخ بدهند.

    • سلام دوست گرامی
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و اطلاعات لازم در خصوص قیمت ها را در اختیار شما قرار بدهند.

  103. قیمت روسری خیلی گرون شده ولی این سایت با وجود کیفیت و جنس خوبی که داره قیمتش هم مناسب هست خیلی عالیه.

  104. سلام قیمت این روسری های ژاکاردی چند است؟ بهتر ست تنوع کارهایتان را بالا ببرید و مدل های بیشتری در سایت قرار دهید.

    • سلام خانم یوسفی عزیز
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و اطلاعات لازم در خصوص قیمت ها را در اختیار شما قرار بدهند.

  105. سلام و درود
    وقت بخیر
    من روسری قواره بلند طرحدار میخوام. آیا شما موجود دارید؟

    • سلام خانم کاظمی عزیز
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و در این خصوص راهنمایی تان کنند.

  106. کیفیت محصولاتتون قبلا خیلی بهتر بود لطفا از همون جنس پارچه ها برای تولید استفاده کنید

  107. شال وروسری های این سایت واقعا هم جنسش عالیه هم قیمت خوبه حتما خرید کنید که پشیمون نمیشید

  108. سلام وقت بخیر . ممنون بابت سایت خوبتون. میخواستم بپرسم در رابطه با روسری ژاکارد رنگی شما تولیدات عمده هم دارید ؟

  109. با این قیمتی که دارید واقعا کیفیت خیلی باور نکردنیه.
    همه چیز کامل بود واقعا علاوه بر قیمت پایین و کیفیت بالا ،ارسالش هم سریع بود،بسته بندی بسیار خوبی داشت و هیچ پارگی،نخ کشی،رنگ رفتگی در شال ها ندیدم .
    ممنون

  110. روسری ژاکارد یکی از بهترین روسری هاست جای تعریف ندارد ولی در کل همیشه با توجه به خریدم و طرز برخورد شما همیشه به همه میگم بهترین هستین

  111. باعرص سلام وخسته نباشی. روسری ژاکاردازکیفیت بالایی برخوردارمیباشدوازالیاف طبیعی ومصنوعی تولیدمیشودوبراحتی چروک نمیشود. تنوعرنگ آن بسیارزیاداست درطرحهای ساتن. بهاره زمستانه. پاییزه است ومیتوان باپایین ترین قیمت وباکیفیت ترین جنس روازاین سایت خریداری کنید

  112. با سلام . این مدل روسری سبز کم رنگ هم موجود هست ؟ و کناره های این روسری نخ نخ نمیشه ؟

  113. راستش از عکس آخر خیلی خوشم اومده میتونم سفارشش بدم هنوز موجود دارین ؟ و اینکه هزینش رو باید کارت به کارت کنم؟

  114. عجب تنوع ورنگهاي قشنگي وقيمتهاهم خيلى خوبه منكه خيلي خوشم اومد

  115. سلام وقت بخیر . شال و روسری ژاکارد ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی مرغوب بوده و وجود میزان کمی از الیاف مصنوعی در آن سبب بالا رفتن سطح کیفی این محصولات شده است به طوری که از چروک شدن آن جلوگیری کرده و مقاومت آن را تا حدودی بالا برده است.

  116. سلام ، خیلی شال های خوشگلیه قیمت ها هم عالی ، ممنون از مجموعه خوبتون

  117. سلام ودرود روسری های ژاکارد شما اونقدر تنوع عالی داره که ب راحتی با مانتو ست میشن وعلاوه بر کیفیت بالاش قیمت خیلی مناسبی داره

  118. روسریهاتون خیلی خوبه جنسشم لطیفه روی سرهم سور نمیخوره باتشکر از تولید خوبتون

  119. سلام و خسته نباشید
    خوشحالم که این نوع روسری ژاکارد رنگ پس نمیدی و نمای و جلوه ش یه چیز ماندگار است
    ممنون از کیفیت عالی

  120. سلام خدمت مدیریت مجموعه
    ببخشید یه سوال دارم؟ میشه مدل های بیشتری از روسری و شال هاتون برام بفرستین یه مغازه داریم می خوام چند مدل انتخاب کنم برای فروش.

  121. با سلام و وقت بخیر. آیا شما روسری ژاکارد به ترکیه و دبی هم صادر می کنید؟

    • سلام وقت بخیر
      قیمت کنونی ۴۸۰۰۰ تومان هست
      برای دیدن مدلها، در تلگرام، واتساپ، روبیکا یا ایتا به شماره 09128052799 پیام بدهید تا عضو کانال شوید و عکس و قیمت کارها رو بتونید مشاهده کنید.
      موفق باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما