پخش عمده شال و روسری در کیفیت عالی

پخش عمده شال و روسری در کیفیت های عالی و بدون واسطه در دسترس مشتریان در اقصی نقاط کشور قرار می گیرد که با حذف واسطه ها و دلالان موجبات ارائه قیمت های ارزانتر و باصرفه فراهم شده است. بنابراین مشتری می تواند با کاهشی که در هزینه های اولیه او ایجاد می شود بر سودش به بهترین نحو ممکن بیفزاید و خریدی اطمینان بخشی داشته باشد.

پخش عمده شال و روسری در کیفیت عالی

انواع شال و روسری درجه یک را بشناسیم

انواع شال و روسری درجه یک را بشناسیم روسری ها و شال ها مواد مختلفی دارند که پنبه یکی از پرکاربردترین آنها است که به دلیل راحتی و خنکی محبوبیت زیادی دارد. همچنین می توانید آن را در موقعیت های مختلف بپوشید. درصد پنبه و پلی استر در هر کدام از آنها متفاوت است که خصوصیات متفاوتی را ایجاد می کند. مثلا روسری با درصد پنبه بالا خنک تر است اما خیلی زود پرز می گیرد. اگر الیاف مصنوعی بیشتر باشد دیرتر چروک می شود اما عرق بدن را جذب نمی کند و باعث احساس گرما و کلافگی می شود.

روسری و شال ابریشمی سطح براقی دارد و مجلسی است که جلوه ای منحصر به فردی خواهد داشت. آنها همچنین قیمت بیشتری نسبت به روسری های نخی داشته و شرایط نگهداری خاصی دارند. زیرا اغلب از پارچه های با کیفیت و دست دوزی دوخته می شوند.

اتوکشی آنها نیز باید در دمای بسیار پایین و غیر مستقیم از پشت انجام شود. روسری و شال پشمی دخترانه و زنانه برای روزهای سرد زمستانی ایده آل است و سر را گرم نگه می دارد. علاوه بر این به ندرت چروک می شود و نیازی به اتو ندارد. این ویژگی باعث می شود تا برای مدت طولانی مانند محل کار و دانشگاه قابل استفاده باشد. هنگام شستشو حتما آن را باید با آب سرد و مواد شوینده ضعیف بشویید و مالش ندهید. این امر باعث گره خوردن الیاف پشم شده و ظاهر ناخوشایندی به روسری یا شال می دهد.

لذا گل های ریز و الگوهای بته‌جقه در روسری اغلب برای زنان مسن مناسب است. طرح های مد روز شامل چهارخانه، الگوهای هندسی منظم و نامنظم، سبک های مختلف نقاشی مانند کوبیسم بیشتر برای جوانان مناسب است. رنگ های تند و روشن، الگوهای فانتزی و شخصیت های کارتونی گزینه های بهتری برای نوجوانان و کودکان هستند.

فروشگاه مرکزی شال و روسری جدید

فروشگاه مرکزی شال و روسری جدید فروشگاه مرکزی شال و روسری جدید با توجه به شناخت و تجربه ای که از این حوزه دارد به عرضه این محصول متناسب با نیاز تمامی سلایق می پردازد که توانسته با تنوعی که در جنس, طرح و مدل ها ایجاد نموده نیاز تمامی افراد را پوشش بدهد. این محصول در جنس های متنوعی ارائه می شود که بر اساس فصل می توان آن را تهیه نمود که هر جنسی نیز قیمت ها و کیفیت های خاص خود را دارد و در صورتی که عمده و بدون واسطه تهیه شود ارزانتر است.

3

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما