کارخانه تولید شال و روسری / شرکت پخش آن در اصفهان

شال و روسری به عنوان بخشی از پوشش اسلامی زنان ایرانی و جهان شناخته شده است و در انواع مدل، سایز، طرح، جنس و رنگ تولید می شوند تا بتوانند پاسخگوی سلیقه های مختلف و زیبا پسند بانوان باشند. بیشتر شال و روسری های موجود در بازار وارداتی هستند؛ در این راستا تعدادی از نساجی های کشور در شهر های مختلف با ایجاد کارخانه تولید شال و روسری  اقدام به تولید ملی کرده اند، تا شال و روسری های کاملاً ایرانی و با طرح و جنس عالی را روانه بازار کنند.

کارخانه تولید شال و روسری / شرکت پخش آن در اصفهان

کارخانه های تولید کننده شال و روسری در طرح های زیبا

کارخانه های تولید کننده شال و روسری در طرح های زیبااغلب شال و روسری های تولیدی در کشور در کارخانه های تولید کننده شال و روسری یزد، تهران، اصفهان، تبریز و مشهد تولید می شوند. این کارخانه ها در تلاش برای عرضه شال و روسری های زیبای ایرانی با طراحی های مختلف هستند. با اینکه چندان حمایتی از این تولیدات ملی صورت نمی گیرد و بیشتر فروشندگان به دنبال خرید و فروش محصولات خارجی هستند اما تولید کنندگان داخلی هم چنان با افزایش کیفیت تولیدات خود و عرضه شال و روسری های زیبا و ایرانی توانسته اند که با نمونه های خارجی رقابت کنند و تولیدات خود را به فروش برسانند.

پخش عمده شال و روسری مجلسی در اصفهان

پخش عمده شال و روسری مجلسی در اصفهان

کارخانه های تولید شال و روسری اصفهان به عنوان کارخانه تولیدی شال و روسری مجلسی و بسیار شیک و لاکچری شهرت دارد که به صورت عمده محصولات خود را به فروش می رسانند و مناسب آن دسته از افرادی است که قصد خرید حجم زیادی از شال و روسری را دارند، به همین دلیل خرید مستقیم از این کارخانه های تولیدی برای این دسته افراد گزینه بسیار خوبی است و می توانند محصولات ایرانی و مجلسی را با قیمت های بسیار مناسب خریداری کنند که در کنار خرید انواع شال و روسری با قیمت مناسب می توانند به تولید ملی این محصول کمک کنند.

مرکز خرید شال و روسری ساتن حریر

مرکز خرید شال و روسری ساتن حریر

انتخاب جنس پارچه و طرح روی شال و روسری از گزینه های مهم برای داشتن فروش بیشتر است. انواع جنس پارچه های متنوعی چون نخی، ساتن، حریر و غیره برای تولید انواع شال و روسری استفاده می شوند. جنس پارچه حریر از الیاف طبیعی ساخته می شود و اگر با جنس ساتن ترکیب شود، پارچه لطیف و زیبای ساتن حریر تولید می شود که بسیار محبوب و پرطرفدار است، به همین دلیل شال و روسری اصفهان و دیگر شهرهای تولیدی از این نکته استفاده کرده و با تولید شال و روسری ساتن حریر زیبا، به عنوان یک مرکز خرید پاسخگوی نیاز جامعه است.

شرکت فروش شال و روسری ارزان قیمت

شرکت فروش شال و روسری ارزان قیمت

همانطور که گفته شد فروش انواع روسری و شال در کارخانه های تولیدی به صورت عمده است و اگر شما به دنبال خرید شال و روسری ایرانی و ارزان قیمت می گردید باید به دنبال شرکت های خرده فروش این محصولات بگردید؛ تا  شال و روسری های ملی و با کیفیت را که به صورت عمده و مستقیم از همین کارخانه ها خریداری شده با قیمت مناسب و ارزان خریداری کنید. اگر این فروشگاه های فروش در شهر شما نیستند؛ نگران نباشید چرا که فروشگاه های الکترونیکی آنلاین وجود دارند که شما با ورود به این سامانه ها می توانید از میان تنوع محصولات تولیدی، شال و روسری خود را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

بورس ویژه جدیدترین شال و روسری های نخی

بورس ویژه جدیدترین شال و روسری های نخی

با وجود مشکلات پیش رو تولید کنندگان و سرمایه گذاران در حوزه شال و روسری، این کارخانه های تولیدی همچنان در تلاش برای افزایش تولید، فروش و صادر کردن جنس با کیفیت و زیبای ایرانی به کشورهای همسایه هستند. تولید شال و روسری های با کیفیت ایرانی توسط کارخانه های تولیدی شال و روسری تهران، اصفهان و دیگر شهرهای بزرگ ایران، در زمینه تولید جدید ترین شال و روسری های نخی بورس ویژه ای را ایجاد کرده است که فرصت عالی برای تولید کنندگان جهت تولید بیشتر و هم چنین سرمایه داران جهت سرمایه گذاری در یک تولید ملی و با کیفیت خواهد بود.

49

    • سلام آقای ترابی عزیز
      بله فروش به صورت عمده میباشد ولی شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر فرم مشاوره ای که داخل سایت قرار دارد را پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند.

  1. سلام وقت بخیر برای خرید منگوله با قیمت مناسب در خدمتتونیم ? لطفا در عرصه این کار با ما همکار شوید ممنون

  2. سلام وعرض ادب
    خانم اسدپور هستم پخش داریم قیمت وطرحاتون میخواستم ببینم

  3. سلام وقت بخیر ، تصمیم دارم ، فروش شال و روسری بصورت اینترنتی فعالیت کنم ،سوال من این هست بدونم حاشیه سود تو این صنف چطوری هستش ، از شرکت میزان خرید چقدر هست روسری چهار فصل دارید.ممنون میشم اطلاعات پیامک کنید ،

  4. سلام
    ببخشید اصلا امکان مشاهده‌ی نمونه اجناس و حدود قیمت و حداقل مقدار خرید در هیچ جا وجود نداره؟
    حتما باید تماس تلفنی برقرار بشه؟

  5. سلام و عرض ادب میخواستم شال و روسری از شما بخرم اینترنتی بفروشم نمیدونم سود داره یا نه خوشحال میشم جواب بدین

  6. دور دوری با چرخ و بادست انجام میدهیم
    کار تمیز تیراژ بالا
    هفته ای پتجاه هزارتا تیراژ دارم

  7. سلام من میخام فروش شال و روسری راه اندازی کنم مدل ها و قیمت هاتونا میخاستم ببینم و اینکه اگر میتونید راهنمایی کنید در این زمینه

    • سلام
      لطفا تلگرام، ایتا یا روبیکا پیام بدهید تا هم عضو کانال بشوید و مدلها و قیمت رو ببینید
      09125082799
      موفق باشید.

    • سلام
      لطفا تلگرام، ایتا یا روبیکا پیام بدهید تا هم عضو کانال بشوید و مدلها و قیمت رو ببینید
      09125082799
      موفق باشید.

  8. سلام مغازه دارم کردستان سقز میتونیم با شرکت بزرگتون قرارداد ببندیم و قسطی با چک معتبر خرید کنیم ممنون میشم جواب بدید

  9. سلام وقت بخیر
    چطور میشه شال و روسری فروشی زد در صورتی که در یه خیابان چند تا مغازه فروش روسری هستش تو یکی پر مشتری و دیگری مشتری نداره؟؟؟چطور میشه موفق شد ؟ راستش کلید موفقیت خیلی برام شک اورهست برای من که سرمایه از وام باید بگیرم در صورتی که واقعا به کسب کار احتیاج دارم و نمی تونم ریسک کنم

    • سلام
      لطفا تلگرام، ایتا یا روبیکا پیام بدهید تا هم عضو کانال بشوید و مدلها و قیمت رو ببینید
      09125082799
      موفق باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما